Eesti Posti kaudu saadetud trahviteatisest jõudis kohale vaid üks

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kiiruskaamera.
Kiiruskaamera. Foto: Priit Simson

Maanteel kahe järjestikkuse kiiruskaamera piirkonnas kiirust ületanud juhile määrati kaks trahvi, nende kohta saadetud teatistest jõudis kohale vaid üks. Eesti Post kinnitab, et nemad pole trahviteatisi edastades eksinud.

«Sõitsin ühel ja samal päeval kahte erinevasse kiiruskaamerasse. Tagajärjeks on see, et üks trahv (mis on saadud 8 minutit hiljem) jõudis minuni ning sai ka õigel ajal tasutud,» kirjutab tartlane. Teist trahviteatist, mis pandi samuti tähtkirjana teele, Eesti Post temani ei toimetanud ning kuna see jäi õigel ajal maksmata, siis edastati see kohtutäiturile.

«Helistades Eesti Posti klienditeeninduse telefonile teatati, et Eesti Post ei ole kohustatud tähitud kirja kohta rohkem teateid väljastama kui see, mis nad väidetavalt postkasti panid,» oli kirjutaja pahane. Juht kinnitab, et tema rahvastikuregistris olev aadress on õige.

Üks tähtkiri jäi kadunuks

«Teine trahviteade jõudis kohale ja sai ka tasutud, mis ühtlasi tõestab ka seda, et teine trahv ei jäänud maksmata tahtlikult vaid tänu sellele, et see ei ole jõudnud minuni,» tõdeb juht. Lugeja sõnul on ta loomulikult nõus ära maksma 15eurose trahvi, kuid ülejäänud summa eest tasumist peab ta ebaõiglaseks.

«Ma ei kirjuta selleks, et ajada jonni 30 euro pärast, vaid et Eesti Post ei saa nii vastutustundetult käituda, kui tegemist on rahalise kohustuse/karistusega, mis minu teadmata koguaeg suureneb. Usun, et ei ole ainus, kes sellise probleemiga on kokku puutunud,» on ta nördinud.

Kui Tarbija24 hakkas tähtkirja kadumist uurima, siis soovis Eesti Post lugejalt teada saada tähtkirja numbrit, kuna ilma selleta ei ole võimalik kirja teekonda uurida. Kuna teatis tähtkirja kohta kohale ei jõudnud, siis ei osanud juht seda ka nimetada. Ainus info, mis juhil oli, oli koos kohtutäituri kirjaga saabunud ametlik trahviteade, kus oli kirjas saadetud tähtkirja number.

Eesti Post teatas pärast asjaolude uurimist, et 16. mai saatis politsei tähitud kirja Tartu aadressil.

«17.05. oli väljastuskatse, mis ebaõnnestus, kuna adressaat ei olnud kättesaadav. 20.05. postitati saadetise saabumise teade postkasti ning kordusteade 24.05.,» seisab postifirma vastuses.  3. juunil saadeti tähtkiri saatjale tagasi.

«Saadetises saabumise teatise aadressile viimist tõendab andmebaasides kajastuv info teatise trükkimise kohta,» kinnitas Eesti Posti pressiesindaja Inge Suder.

«Selgituseks saan niipalju öelda, et Eesti Posti poolt on kõik toimingud korrektselt täidetud  -  1 väljastuskatse ning 2 teatist on aadressile viidud,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles