IKEA mööbli tarnija pääses tarbijakaitse mustast nimekirjast

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ikea pood.
Ikea pood. Foto: Reuters / Scanpix

Ikea mööblit tarniv firma iExpress OÜ (veebipood IkeaExpress) teatab, et on tarbijakaitseameti mustast nimekirjast eemaldatud ning ettevõtte normaalne töörütm on taastunud.

Tarbijakaitsemet põhjendas firma musta nimekirja lisamist augustis sellega, et tarbijatelt laekunud kaebuste järgi ei tarni kaupleja inimestele tellitud kaupa. «Ettevõte viivitab kaebuste lahendamisega ning on jätnud vastamata ka tarbijakaitseameti kirjadele,» seisis ameti teates. IkeaExpress nendib, et sattus musta nimekirja tarneaja pikenemise tõttu.

IkeaExpressi juhi Juhan Kuuskemaa sõnul oli viivituste keskseks põhjuseks puhkusteperiood Soomes. «Lühidalt öeldes oli see meie viga. Eeldasime Eesti kogemusest lähtuvalt, et ka Soomes toimuvad kõik tööprotsessid puhkustest hoolimata sama ajaga. Paraku see nii ei olnud. Meie ei osanud seda ette näha, kliente õigeaegselt võimalikest viivitustest informeerida ja probleeme piisavalt selgitada. Nüüd on see aga seljataga ning meie ühe kogemuse võrra targemad ning seeläbi ka paremad,» võttis Kuuskemaa saadud õppetunni kokku.

Kuuskemaa sõnul on ettevõtte jaoks usaldusväärsuse taastamine esmatähtis. «Eesti tarbija pelgab online-kaubandust ega langeta ostuotsust kergekäeliselt. Ostukoha valikul on aga kõige olulisemaks otsustamiskriteeriumiks just müüja või teenusepakkuja usaldusväärsus,» selgitas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles