Ticketpro müüs inimestele valeandmetega pileteid

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Riina Palu näitab piletit, millel piletimüüja eksituse tõttu kirjas vale kellaaeg.
Riina Palu näitab piletit, millel piletimüüja eksituse tõttu kirjas vale kellaaeg. Foto: Liis Treimann

Piletilevifirma Ticketpro müüs kallile tantsuetendusele pileteid, millele märgitud etenduse algusaeg oli tegelikust tund aega hilisem.

Paar nädalat tagasi toimus Nokia kontserdimajas balletitähtede etendus «Tantsukuningad», mille piletite hinnad algasid 490 kroonist.



Kaks kallist pääset soetanud Riina Palul ja tema tütrel jäi aga etendus korralikult nägemata, sest piletimüüja oli pääsmetele trükkinud vale kellaaja.



Palu rääkis, et piletitel oli algusajaks märgitud 20.00. Selleks ajaks nad end kontserdimajja sättisidki, kuid jõudsid kohale varem. «Veetsime veel kohvikus aegagi,» ütles naine.



Kui kell hakkas kaheksa saama, suundus Palu koos tütrega saali, kuid personal teatas, et sisse saab alles esimese vaatuse lõppedes. Naise ettenäidatud vale kellaajaga pileteid vaatasid kontserdimaja töötajad suurte silmadega. «Nad ütlesid, et midagi sellist pole varem juhtunud, ja nõudsid pileteid enda kätte,» jutustas Palu.



Naine lubas piletitest teha koopiad ja kontserdimaja töötajad ütlesid, et annavad vahejuhtumist teada piletid müünud ettevõttele.



Pileti ostis Palu internetist Ticketpro vahendusel. Ticketpro Baltics tegevjuht Madis Brjantsev tunnistas, et sai juhtunust teada etendusejärgsel päeval.



«Klient õnneks kontserdielamusest ilma ei jäänud, kuna tema saabus majja pisut pärast seitset, mis oli kontserdi ametlik algusaeg, ning juhatati kohe ka saali,» esitas Brjantsev oma versiooni juhtunust.



«Kuna kontserdi algus viibis kümme minutit, jäid kliendil nägemata esimesed minutid tantsuetendusest, mis osas tema ees ka vabandati.»



Palu sõnul sai ta aga saali vahetult enne esimese vaatuse lõppu. Saadud elamust ei pidanud ta kuidagi pea tuhat krooni maksnud piletite vääriliseks.



Kuna Ticketpro pettunud naisega ise ühendust ei võtnud, saatis ta piletimüüjale e-postiga kirjaliku kaebuse, kus nõudis raisku läinud piletite hüvitamist.



Tänaseks on Brjantsev Palule ka vastanud ja lubanud nende süü läbi tekkinud kahju hüvitada. «Teie meeleolu ning tujusid kahjuks arvestuslikult mõõta ei õnnestu ning seetõttu me seda osa kompenseerida ei saa,» lisas Brjantsev siiski juurde.



Tarbijakaitse hinnangul talitas Palu igati õigesti, et ei andnud käest originaalpileteid ja esitas piletimüüjale kirjaliku kaebuse. Kui naine Ticketpro pakutud lahendusega rahul pole, võib ta asja tarbijakaitseametisse edasi kaevata.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles