Tuhanded Tele2 kliendid on telefonis interneti sulgenud

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nutitelefon.
Nutitelefon. Foto: SCANPIX

Tele2 kliendibaasi analüüsi kohaselt on 6,8 protsenti ehk ligi 35 000 klienti enda mobiiltelefonis internetiteenuse sulgenud.

Tele2 kommunikatsioonijuhi Hans Saarvelti kinnitusel levib endiselt hirm, et telefon läheb ise internetti ja seetõttu tuleb suur arve.

«Mõnel puhul on see põhjendatud kartus. Mobiilioperaatorid peaksid sektori maine parandamiseks solidaarselt laskma ühe megabaidi hinna alla ka neile klientidele, kel pole internetipaketti ja on seetõttu kunagi saanud ebameeldiva üllatuse. Praegu maksab eri Eesti operaatorite juures interneti kasutamine ilma paketita endiselt kuni 2,5 eurot megabaidi eest, mis on viis korda rohkem kui näiteks Euroopas reisides on seadusega lubatud küsida,» ütles Saarvelt.

Saarvelti sõnul on usaldus mobiilse interneti vastu siiski tõusmas ning kaks aastat tagasi oli teenuse sulgejaid kolmandiku võrra rohkem.

Internetiteenuse sulgenud Tele2 klientidest 12 000 kasutab nutitelefoni. Teenuse sulgenud inimestest 41 protsenti on Samsungi, 24 protsenti Nokia ja 9,3 protsenti Sony Ericssoni telefoni omanikud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles