Lugeja küsib: miks Statoili kohv on lahjaks jäänud?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Statoili kohvik Kristiine bensiinijaamas.
Statoili kohvik Kristiine bensiinijaamas. Foto: PEETER LANGOVITS/PM/SCANPIX

«Miks on Staoili teenindusjaamades pakutav kohvi maitsetu pruun vesi? Pärast uute kohviautomaatide paigaldamist on pidevalt teenindusjaamades pakutav kohv justkui aparaadi läbipesuvesi, lahja lurr. Juhtides teenindajatele tähelepanu, tuleb peaaegu alati vastuseks vabandus selle kohta, kuidas alles käis kohviaparaadi hooldusmees ja ju jäi temal õige seade paika keeramata. Pärast teenindaja poolt millegi reguleerimist on kohv normaalse kangusega,» kurdab Avinurme mees.

Vastab Statoili pressiesindaja Jaanus Pauts.

Kui kohv ei vasta kliendi ootustele, tuleks sellest kohe ka klienditeenindajat teavitada, sest siis saame probleemile leida kiire lahenduse. Lisaks on võimalik tagasisidet edastada ka meie klienditeenindusele telefonil 1776 või aadressil eesti@statoilfuelretail.com.

Statoili kohv ei ole lahjemaks jäänud. Pigem vastupidi. Uute kohvimasinate puhul oleme kohviubade osakaalu võrreldes piima ja veega isegi veidi kasvatanud, sest uued kohvimasinad võimaldavad klientidel lisapiima lisada.

Kõik Statoili teenindusjaamades pakutavate kohvide retseptid on välja töötatud koostöös baristade maailmameistri Helger Aavaga. Parima maitseelamuse saavutamiseks pöörame tähelepanu nii vee, piima kui ka kohviubade kvaliteedile. Vee kõrge kvaliteedi tagamiseks oleme paigaldanud spetsiaalsed veefiltrid, kohvi valmistamisel kasutame ainult värsket Alma piima ning parima maitse saavutamiseks kasutame kahte erinevat sorti kohviube – musta kohvi sees 100% Arabica ube ja piimakohvides tugevama maitsega Caffe Noir ube.

Kvaliteedi kontrollimiseks on igas teenindusjaamas koolitatud kohviekspert, kes iganädalaselt maitseb tooteid ja vajadusel kutsub hooldustehniku. Lisaks teostab ka kohvitootja kõikides teenindusjaamades pistelisi kontrolle.

Uued Šveitsi tootja Thermoplan masinad, mida on nimetatud ka kohvimasinate Ferrarideks, on viinud võimalikud kvaliteedikõikumised miinimumini. Näiteks annab masin teada kui piima temperatuur on tõusnud soovitust kõrgemale, samuti annab see automaatselt märku mõne komponendi (nt piima, kohviubade) puudumisest. Ning maksimaalselt iga 24 tunni tagant läheb masin lukku ning ei anna tooteid välja enne kui masin on puhastatud.

Kokkuvõttes oleme omalt poolt püüdnud kohvi kvaliteediga seotud eksimused viia miinimumini, kuid masinad on masinad ja seepärast on klientide tagasiside väga teretulnud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles