Masu vähendas veidi reklaami ajel ostmist

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Caro / Scanpix

Möödunud aastal vähenes tarbijakaitseameti tellimusel läbi viidud uuringu järgi reklaami ajel kaupade ostmine 2008. aastaga võrreldes 5 protsenti.


Ostuotsuse langetamisel on olulisem toote või teenuse kvaliteet ning alles teisena hind. Kaubamärk on alles kuuendal kohal, teatas tarbijakaitseamet.

Suurenenud on nende tarbijate arv, kes enne ostuotsuse sooritamist otsivad infot toodete või teenuste kohta internetist.

Reklaami mõju on kõige suurem noorte hulgas. Reklaami ajel tehtud ostudes pettunud on keskmisest väiksema sissetulekuga inimesed.

2009. aasta jooksul ostis reklaamikampaaniast ajendatuna kaupu ja teenuseid 38 protsenti küsitletutest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles