Põllumajanduskoda: omatooted võimaldavad tarbijate eest infot varjata

Marina Lohk
Marina Lohk
:
Kommenteerides Rimi kauplusteketi otsust müüa oma kaubamärgi all vaid välismaist sea- ja veiseliha teatas Eesti Põllumajandus-kaubanduskoda (EPKK), et kaupluste omatooted on suurepärane võimalus Eesti toidutööstusega manipuleerimiseks ja tarbijate eest info varjamiseks.

Rimi sisseostupoliitika ahendab EPKK teatel Eesti tarbijate valikuvõimalusi, kuna kaupluste omatoodete puhul puudub üldjuhul võimalus aru saada, millise kaubaga täpselt tegemist on ja kust konkreetne toode pärineb.

Private label'i tooted on koja hinnangul tõhus vahend sisseostuhindade allasurumiseks ja kaupluste kasumi maksimeerimiseks.

Kirjuta toimetajalePrindi
Artikli märksõnadprivate labelomatooted
Samal teemal
Sisuturundus
TÜLI RONGIS
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
TASUB TEADA
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsibKõik
TervisKõik
ReisKõik
VideoKõik
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
UudisedKõik
Katsed ja testidKõik
Lugemissoovitus
Aed ja koduKõik
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
MajandusKõik
Valuutakursid
USD
0,88 EUR
GBP
1,285 EUR
SEK
0,109 EUR
RUB
0,014 EUR
=
Kursid seisuga: 28.04.2016
MaaeluKõik
PostimeesKõik
NaineKõik
JuhtimineKõik
TallinnKõik
Liitu Postimehe uudiskirjaga ja ole kursis päeva olulisemate uudistega!
Vali omale meelepärased teemad:
Aitäh, et liitusid
Postimehe uudiskirjaga!
Juba homme jõuab esimene uudiskiri sinuni.
TAGASI POSTIMEHE LEHELE