Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Põllumajanduskoda: omatooted võimaldavad tarbijate eest infot varjata

Kommenteerides Rimi kauplusteketi otsust müüa oma kaubamärgi all vaid välismaist sea- ja veiseliha teatas Eesti Põllumajandus-kaubanduskoda (EPKK), et kaupluste omatooted on suurepärane võimalus Eesti toidutööstusega manipuleerimiseks ja tarbijate eest info varjamiseks.

Rimi sisseostupoliitika ahendab EPKK teatel Eesti tarbijate valikuvõimalusi, kuna kaupluste omatoodete puhul puudub üldjuhul võimalus aru saada, millise kaubaga täpselt tegemist on ja kust konkreetne toode pärineb.

Private label'i tooted on koja hinnangul tõhus vahend sisseostuhindade allasurumiseks ja kaupluste kasumi maksimeerimiseks.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnad:private labelomatooted
Samal teemal
Sponsoreeritud artiklid
Kes streigib, kes teeb lennureisimist lihtsamaks
LOE TERVISEPORTAALIST!
kõik sõduritoidust
UUS 20-EURONE RAHATÄHT
LOE TERVISEPORTAALIST!
    LOE TERVISEPORTAALIST!
    LOE TERVISEPORTAALIST!
    Viimased uudised
    Üleskutse
    Lugeja küsibKõik
    TervisKõik
    Tasub teada
    48h populaarsemad teemad
    Top kommentaarid
    Top lood
    UudisedKõik
    Katsed ja testidKõik
    Lugemissoovitus
    Aed ja koduKõik
    Gallup

    Küsitluses on osalenud  inimest
    Majandus24Kõik
    Valuutakursid
    USD
    0,89 EUR
    GBP
    1,374 EUR
    SEK
    0,107 EUR
    RUB
    0,014 EUR
    =
    Kursid seisuga: 27.02.2015
    POSTIMEES.eeKõik
    NaineKõik
    JuhtimineKõik
    TallinnCityKõik