Kaup

:

Põllumajanduskoda: omatooted võimaldavad tarbijate eest infot varjata

Kommenteerides Rimi kauplusteketi otsust müüa oma kaubamärgi all vaid välismaist sea- ja veiseliha teatas Eesti Põllumajandus-kaubanduskoda (EPKK), et kaupluste omatooted on suurepärane võimalus Eesti toidutööstusega manipuleerimiseks ja tarbijate eest info varjamiseks.

Rimi sisseostupoliitika ahendab EPKK teatel Eesti tarbijate valikuvõimalusi, kuna kaupluste omatoodete puhul puudub üldjuhul võimalus aru saada, millise kaubaga täpselt tegemist on ja kust konkreetne toode pärineb.

Private label'i tooted on koja hinnangul tõhus vahend sisseostuhindade allasurumiseks ja kaupluste kasumi maksimeerimiseks.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnadprivate labelomatooted
Samal teemal
Sponsoreeritud artiklid
Mujal maailmas
Õnnetused lastega
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
TASUB TEADA
Alkohol ja mahlajoogid kõrvuti
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsibKõik
TervisKõik
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
UudisedKõik
Katsed ja testidKõik
Lugemissoovitus
Aed ja koduKõik
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
MajandusKõik
Valuutakursid
USD
0,912 EUR
GBP
1,42 EUR
SEK
0,106 EUR
RUB
0,015 EUR
=
Kursid seisuga: 31.07.2015
POSTIMEES.eeKõik
NaineKõik
JuhtimineKõik
TallinnKõik