Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Põllumajanduskoda: omatooted võimaldavad tarbijate eest infot varjata

Kommenteerides Rimi kauplusteketi otsust müüa oma kaubamärgi all vaid välismaist sea- ja veiseliha teatas Eesti Põllumajandus-kaubanduskoda (EPKK), et kaupluste omatooted on suurepärane võimalus Eesti toidutööstusega manipuleerimiseks ja tarbijate eest info varjamiseks.

Rimi sisseostupoliitika ahendab EPKK teatel Eesti tarbijate valikuvõimalusi, kuna kaupluste omatoodete puhul puudub üldjuhul võimalus aru saada, millise kaubaga täpselt tegemist on ja kust konkreetne toode pärineb.

Private label'i tooted on koja hinnangul tõhus vahend sisseostuhindade allasurumiseks ja kaupluste kasumi maksimeerimiseks.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnad:private labelomatooted
Samal teemal
PROBLEEMID AUTODEGA
Sponsoreeritud artiklid
Õnnetus estonia kaevanduses
loe postimehe terviseportaalist
LAENUD JA AJATEENISTUSSE MINEK
MÕTLE, MIDA SUHU PISTAD
TERVIS.POSTIMEES.EE
Segadus õliküttega
Viimased uudised
Üleskutse
Lugeja küsibKõik
TervisKõik
Tasub teada
48h populaarsemad teemad
Top kommentaarid
Top lood
UudisedKõik
Katsed ja testidKõik
Lugemissoovitus
Aed ja koduKõik
Gallup

Küsitluses on osalenud  inimest
Majandus24Kõik
Valuutakursid
USD
0,885 EUR
GBP
1,331 EUR
SEK
0,107 EUR
RUB
0,013 EUR
=
Kursid seisuga: 30.01.2015
POSTIMEES.eeKõik
NaineKõik
JuhtimineKõik
TallinnCityKõik