Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Põllumajanduskoda: omatooted võimaldavad tarbijate eest infot varjata

Kommenteerides Rimi kauplusteketi otsust müüa oma kaubamärgi all vaid välismaist sea- ja veiseliha teatas Eesti Põllumajandus-kaubanduskoda (EPKK), et kaupluste omatooted on suurepärane võimalus Eesti toidutööstusega manipuleerimiseks ja tarbijate eest info varjamiseks.

Rimi sisseostupoliitika ahendab EPKK teatel Eesti tarbijate valikuvõimalusi, kuna kaupluste omatoodete puhul puudub üldjuhul võimalus aru saada, millise kaubaga täpselt tegemist on ja kust konkreetne toode pärineb.

Private label'i tooted on koja hinnangul tõhus vahend sisseostuhindade allasurumiseks ja kaupluste kasumi maksimeerimiseks.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnad:private labelomatooted
Samal teemal
Sponsoreeritud artiklid
LOE TERVISEPORTAALIST!
MUUTUSED REISIRONGILIIKLUSES
POSTIMEHE JÕULUPORTAAL
    UUT PAKENDIMÄRGISTUSES
    Viimased uudised
    Üleskutse
    Lugeja küsibKõik
    JõulueriKõik
    TervisKõik
    Tasub teada
    48h populaarsemad teemad
    Top kommentaarid
    Top lood
    UudisedKõik
    Katsed ja testidKõik
    Lugemissoovitus
    Aed ja koduKõik
    Gallup

    Küsitluses on osalenud  inimest
    Majandus24Kõik
    Valuutakursid
    USD
    0,814 EUR
    GBP
    1,274 EUR
    LTL
    0,29 EUR
    SEK
    0,106 EUR
    RUB
    0,014 EUR
    =
    Kursid seisuga: 19.12.2014
    POSTIMEES.eeKõik
    NaineKõik
    JuhtimineKõik
    TallinnCityKõik