Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Kaup

:

Põllumajanduskoda: omatooted võimaldavad tarbijate eest infot varjata

Kommenteerides Rimi kauplusteketi otsust müüa oma kaubamärgi all vaid välismaist sea- ja veiseliha teatas Eesti Põllumajandus-kaubanduskoda (EPKK), et kaupluste omatooted on suurepärane võimalus Eesti toidutööstusega manipuleerimiseks ja tarbijate eest info varjamiseks.

Rimi sisseostupoliitika ahendab EPKK teatel Eesti tarbijate valikuvõimalusi, kuna kaupluste omatoodete puhul puudub üldjuhul võimalus aru saada, millise kaubaga täpselt tegemist on ja kust konkreetne toode pärineb.

Private label'i tooted on koja hinnangul tõhus vahend sisseostuhindade allasurumiseks ja kaupluste kasumi maksimeerimiseks.


Logi sisse:
Vaata kommenteerimise tingimusi | Näita e-maili avalikult:
    Viimased uudised
    Üleskutse
    Lugeja küsib
    Tasub teada
    48h populaarsemad teemad
    Top kommentaarid
    Top lood
    Tervis
    Katsed ja testid
    Lugemissoovitus
    Aed ja kodu
    Gallup

    Küsitluses on osalenud  inimest
    E24
    Valuutakursid
    USD
    0,722 EUR
    GBP
    1,213 EUR
    LTL
    0,29 EUR
    SEK
    0,11 EUR
    RUB
    0,02 EUR
    =
    Kursid seisuga: 17.04.2014
    POSTIMEES.ee
    Naine
    Juhtimine
    TallinnCity