Põllumajanduskoda: omatooted võimaldavad tarbijate eest infot varjata

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi kassad.
Rimi kassad. Foto: Mihkel Maripuu

Kommenteerides Rimi kauplusteketi otsust müüa oma kaubamärgi all vaid välismaist sea- ja veiseliha teatas Eesti Põllumajandus-kaubanduskoda (EPKK), et kaupluste omatooted on suurepärane võimalus Eesti toidutööstusega manipuleerimiseks ja tarbijate eest info varjamiseks.


Rimi sisseostupoliitika ahendab EPKK teatel Eesti tarbijate valikuvõimalusi, kuna kaupluste omatoodete puhul puudub üldjuhul võimalus aru saada, millise kaubaga täpselt tegemist on ja kust konkreetne toode pärineb.

Private label'i tooted on koja hinnangul tõhus vahend sisseostuhindade allasurumiseks ja kaupluste kasumi maksimeerimiseks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles