Veebruaris valmistasid rohket peavalu turismiteenused

Eger Ninn
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Veebruaris esitati tarbijakaitseametile rohkelt kaebusi seoses turismiteenustega.
Veebruaris esitati tarbijakaitseametile rohkelt kaebusi seoses turismiteenustega. Foto: Panther Media / Scanpix

Veebruaris valmistasid tarbijakaitseameti andmeil inimestele suurimat peavalu turismiteenused - kaebuste arvu tõus oli peamiselt tingitud reisiettevõtte Digistar Group OÜ tegevuse lõpetamisest.


Veebruari keskel teatas reisikorraldaja Digistar Group OÜ makseraskustesse sattumisest ning selle tõttu ka tegevuse lõpetamisest. Tarbijakaitseamet palus neil inimestel, kel oli reisima.net-ga probleeme, saata sellekohane avaldus hiljemalt 5. märtsiks. Kokku laekus 48 avaldust.

Endiselt esitati palju kaebusi ja tehti järelepäringuid interneti-, telefoni- ning meelelahutusteenuste osas. Kaubanduses on probleemsemad tootegrupid tehnikakaubad, jalatsid ja tekstiilitooted.

Ameti info ja nõustamistelefonile 6 201 707 helistati veebruaris 1524 korral, neist 613 telefonikõne puudutas tööstuskaupasid, 649 teenuseid, 46 toidukaupasid ning 18 reklaami.

Hüppeliselt on kasvanud teenuste tõttu helistamiste arv. Veebruaris on järsult tõusnud probleemid turismiteenuseid osutavate firmade usaldusväärsusega, samuti küsitakse nõu meelelahutuslike telefoniteenuste kohta. Sagedased on küsimused ka tehnikatoodete ning autode ja autotarvikute kohta.

Tarbijakaitseamet koostas veebruaris kaubandus- ja teenindusettevõtetele 368 kontrollakti. Kontrollimise põhjal tehti kolm ettekirjutust ning 67 väärteootsust kogusummas 46 120 krooni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles