Kaubanduskettide toiduvalik hakkab ilmselt vähenema

Raul Sulbi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Ove Maidla

Ehkki Eesti toidukauplustes on kaubavalik praegu piisavalt suur, on enam kui tõenäoline, et suurtes kaubanduskettides see väheneb juba lähiaastail märgatavalt.

Premia Foodsi juhatuse esimees Kuldar Leis ütles «Aktuaalsele kaamerale», et nüüd toimub loomulik protsess, kus Eestis ja mujal Baltimaades hakkab sortiment kokku tõmbama ning nišitooted kaovad vaikselt ära, vahendas ERR Uudised.

Kaupmehed teavad hästi, et Eesti tarbija on kodumaisele kaubale palju kindlamalt truuks jäänud kui teised baltlased.

Kuid ostujõu langus teeb oma ning järjest rohkem võtavad poelettidel ruumi poekettide oma kaubamärgi all müüdavad tooted nagu Selveri õunamahl või Rimi jäätis.

Eesti Toiduliidu juhataja Sirje Potisepa sõnul on Eesti tootjatele omabrändi osas survet avaldatud ja see võib neile tähendada riiulikoha kaotust. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles