Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Ostjaid häirivad pikad järjekorrad ja eksitavad hinnasildid

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
17. aprill 2010 14:01
Toidupood. | FOTO: Margus Ansu

Kaubanduse teemaline blogi tarkostja.wordpress.com esitab rea olukordi, mis ostjatele toidupoodides meelehärmi valmistavad.

Esimesena tuuakse välja toodete hinna erinemine kassas ja saalis ning ka kilo- või liitrihinna puudumine hinnasiltidelt (seda juhtub viimasel ajal küll pigem apteekides kui toidupoes), kirjutab Õhtuleht.

Pahaseks teevad ka kesine puu- ja köögiviljavalik ning poolmädanenud viljad, samuti see, et osades poodides tuleb vilju ise kaaluda ja pahatihti selgub alles kassas, et midagi jäi kaalumata.

Kassade juures häirivad ostjaid pikad järjekorrad, teenindajad, kes ei taha kliendiga suhelda ning see, kui alles maksma hakates selgub, et kaardimaksed parasjagu ei toimi.

SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL
Tagasi üles