Ostjaid häirivad pikad järjekorrad ja eksitavad hinnasildid

Teelemari Loonet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toidupood.
Toidupood. Foto: Margus Ansu

Kaubanduse teemaline blogi tarkostja.wordpress.com esitab rea olukordi, mis ostjatele toidupoodides meelehärmi valmistavad.

Esimesena tuuakse välja toodete hinna erinemine kassas ja saalis ning ka kilo- või liitrihinna puudumine hinnasiltidelt (seda juhtub viimasel ajal küll pigem apteekides kui toidupoes), kirjutab Õhtuleht.

Pahaseks teevad ka kesine puu- ja köögiviljavalik ning poolmädanenud viljad, samuti see, et osades poodides tuleb vilju ise kaaluda ja pahatihti selgub alles kassas, et midagi jäi kaalumata.

Kassade juures häirivad ostjaid pikad järjekorrad, teenindajad, kes ei taha kliendiga suhelda ning see, kui alles maksma hakates selgub, et kaardimaksed parasjagu ei toimi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles