Konjunktuuriinstituudi uuringust selgub, et eelmisel aastal mõjutas elanike toidukaupade ostmist eelkõige hind ja sooduskampaaniad, seejärel majandusssurutis ja püüd toituda tervislikult.
Inimeste toitumisharjumusi mõjutab eelkõige hind
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
34 protsenti vastanutest ütles, et tegi oma ostuvaliku juhindudes toidukaupade hinnast ja kaupluste sooduspakkumistest. Sooduspakkumiste populaarsuse põhjuseks oli ettearvatult rahapuudus, majandussurutis ja töötuse kasv, mille märkis põhjenduseks 21 protsenti.
Tervis ja püüd toituda tervislikult oli esmatähtis 20 protsendil vastanuist, kusjuures kõrgendatud tähelepanu all oli toidu koostis.
See elanikegrupp jälgis pakendil transrasvade, lisa-, värv- ja säilitusainete , samuti kalorite sisaldust. Märgiti ka alkoholivastaste ja tervisliku eluviisi kampaaniate mõju.