Tarbijakaitsesse pöördub üha rohkem inimesi

Eger Ninn
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tarbijakaitseametisse pöördutakse peamiselt tööstus- ja toidukaupu ning teenuseid puudutavate muredega.
Tarbijakaitseametisse pöördutakse peamiselt tööstus- ja toidukaupu ning teenuseid puudutavate muredega. Foto: SCANPIX

Tarbijakaitseamet on saanud nõustada varasemast tunduvalt rohkem tarbijaid - selle aasta märtsis helistas ameti info- ja nõustamistelefonile 2094 inimest. Võrreldes eelmise aasta paastukuuga oli pöördujaid 40 protsendi võrra rohkem.


Kaebuste ja teenuste sisus erilisi muudatusi ei olnud. Märtsis esitati tarbijakaitseametile 152 kaebust, millest 81 olid seotud teenustega ning 70 puudutas tööstuskaupu.

Kirjalike järelepäringute põhjal kinnitab tarbijakaitseamet, et taas on hoogustunud erinevad internetimängud ning sms-teenused, mille lõksu tarbija pahaaimamatult satub. Kaupades muutusi pole - endiselt on kõige enam probleeme tehnikakaupade ning jalatsitega.

Ameti info ja nõustamistelefonile esitati peamiselt küsimusi, mis puudutasid tööstus- ja toidukaupu, teenuseid ning reklaami. Endiselt küsiti rohkem nõu seoses turismi- ja telefoniteenustega. Tarbijakaitse andmeil on tõusnud nende helistajate arv, kellel esines probleeme elektriteenuse hinnaga.

Tarbijakaitseamet tegi märtsis kaks ettekirjutust ning 82 väärteootsust kogusummas 41 780 krooni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles