Rongiinfo saamisel valitseb segadus

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elektrirongid.
Elektrirongid. Foto: Svetlana Aleksejeva

Eile õhtul tasulisel rongiinfo telefonil 1447 helistanud elektrirongi sõitjale öeldi, et sellelt numbrilt enam teavet ei anta ja nüüd tuleb valida uus tasuline number. Elroni sõnul panid nemad selle kohta teate oma kodulehele välja juba nädalate eest.

«Tahtsin eile teada, millal läheb Lillekülast järgmine rong Keila suunal ning valisin nagu tavaliselt rongiinfo numbri 1447,» rääkis üks nördinud reisija. Pärast pisukest tasulist muusika kuulamist õnnestus ka operaatoriga ühendust saada ning selgus, et rongiinfo elektrirongide kohta teavet enam ei jaga. Nüüd tuleb seda küsida uuelt tasuliselt numbrilt 1667.

«Helistasin siis sinna, ühenduse sain operaatoriga kiiremini, aga selle eest ei tundnud ta kella. Teatas kella 20 paiku, et lähim rong väljub 21.04 ehk nelja minuti pärast,» meenutas reisija eilset kõnet. Teda üllatab, et miks Elron ei ole reisijaid infotelefoni numbri muutumisest teavitanud. «Nüüd tuli mul teha kaks tasulist kõnet selleks, et saada ebapädev vastus,» tõdeb ta.

«Elron avaldas vastavasisulise teate oma infokanalites möödunud kuul,» teatas ettevõtte müügi- ja turundusjuht Norbert Kaareste Tarbija24 päringu peale. Ta saatis ka lingi 30. septembril Elroni kodulehele üles pandud uudisele. Täpsustavatele küsimustele ta ei vastanud.

«Käivitasime uue infotelefoni eesmärgiga paremini kontrollida pakutava teenuse kvaliteeti,» seisab Elroni kodulehel olevas pressiteates. Elronil oli seni infotelefoniteenuse osas leping Edelaraudteega, kes teenindas ka Elroni kliente.

1667 infotelefon on tasuline, kõneminuti hind on 0,65 eurosenti, mis sisaldab sideoperaatori küsitavat teenustasu. Infotelefoni kõneminutihind katab teenuse ülalpidamiskulud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles