Klienti hämmastas Reservedi poe hinnapoliitika

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Lugeja pilt

Tarbija24 poole pöördunud meeslugejat hämmastas Reservedi poes nähtu: särgil rippus silt Hot Price, mille all oli odavam hind maha soditud. Tarbijakaitseamet siinkohal ebaausat kauplemisvõtet ei tuvastanud.

«Olin Kristiine keskuse Reservedi poes särki ostmas. Silma jäi ilus särk Hot Price sildiga. Vaadates hinnasedeli alla, oli näha püüdu algne hind maha sodida ja peale n-ö kuuma hinnana suurem summa kleepida. Tekkis küsimus, miks Reserved arvab, et Hot Price kõrgemat hinda tähendab, mitte madalamat nagu mujal maailmas,» imestas Tarbija24 lugeja.

Kaubamärke Reserved, Mohito, Cropp ja House müüv LPP Retail Estonia regionaaldirektori Tarmo Põikliku sõnul ei ole Hot Price allahindluse toode, vaid spetsiaalne soodsa hinnaga tootesari. «Osale klientidele pakub sportlikku huvi kiskuda maha peale löödud hinnasilte ning seetõttu oleme olnud kohati ka sunnitud musta markeriga vana hinda katma,» selgitas Põiklik.

Hot Price hinnasildi tõttu on ettevõtte poole varem pöördunud ka tarbijakaitseamet, kellele vastati, et alates kevadest on LPP SA (Poola emafirma) ühtlustanud regioonide hinnataset madalamaks, see tähendab, et peakontor võttis vastu otsuse hinnad alla tuua, kuid tehas oli selleks ajaks juba trükkinud suure koguse tooteid koos hinnasiltidega. «Tänaseks teeb tehas veel vaid üksikuid vigu hinnasiltidel. Tuletan meelde, et LPP SA on suurettevõte üle 1200 kauplusega ning aeg-ajalt tekib tehnilisi tõrkeid. Neid apse oleme me sunnitud käsitsi parandama nii täna kui ka tulevikus,» selgitas ettevõte tarbijakaitseametile, kinnitades, et kindlasti ei ole tegu pahatahtlikkusega.

Tarbijakaitseameti avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski kinnitas, et antud juhul ei ole tegemist ebaausa kauplemisvõttega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles