Estonian Air läheb uude reisiraamatusse kui kehva toidu pakkuja

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Tarbija24

USA reisikirjaniku Doug Lansky peagi ilmuvas raamatus «Titanic Awards» märgitakse ära ka Eesti lennufirma Estonian Air, kuid sugugi mitte sellises valguses, nagu eestlased ootaksid - Estonian Air kuulub raamatu peatükki, kus loetletakse üles kehva toitu pakkuvad lennufirmad.

Estonian Airiga koos kuuluvad kehvade toitlustajate nimekirja Air Botswana, Aeroflot, Alitalia ja Ukraine International, avaldas Lansky võrguväljaandes The Huffington Post.

Tutvustuses on ära toodud Tallinn-Kopenhaagen lennul pakutud toiduvalik, kus eelroaks oli köögiviljadega riis, pearoaks kukkel, kartulisalat ja heeringas killu tomati ja salatilehega ning magustoiduks kook. Heeringat kirjeldab maitsja kui halli, limast asja. Salati kohta öeldakse, et arvatavasti oli see korduvkasutatud.

Estonian Airi esindaja Ilona Eskelinen märkis pärast Lansky avaldatud kirjelduse ja pildiga tutvumist, et pardatoit, mille kohta kriitika käib, on pärit aastast 2002. «Heeringat ei pakuta Estonian Airi lendudel juba aastaid,» ütles ta.

Eskelinen tõi välja, et kaheksa aasta jooksul on palju muutunud ja viimase pardatoitu puudutanud muudatuse tegi lennufirma selle aasta veebruaris.

Sellest ajast alates saavad reisijad turistiklassis tasuta suupisteid ja jooke ning äriklassis liha või kala juurviljadega. Pikematel lendudel saab reisija sooja toidu ise ette tellida. Valikus on kanafilee tomati-ürdikastmes, seafilee koorekastmes ja värske feta-juustu salat.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles