Supermarket jagas ostjatele eile tasuta suhkrut

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pood peibutas ostjaid tasuta suhkruga.
Pood peibutas ostjaid tasuta suhkruga. Foto: Aldo Luud / Õhtuleht

Kui seni on mitu supermarketit nädalavahetusel väga suurte ostude korral pakkunud tasuta mõnd ajalehte, siis nüüd otsustas üks poekett oma ostjaid premeerida tasuta suhkruga.

Säästumarketis anti eile kõigile ostjaile, kelle summa oli üle 10 euro, kilo suhkrut. «Meie soov oli pakkuda lojaalsele kliendile midagi lisaks nende igapäevastele ostudele,» selgitas Rimi pressiesindaja Katrin Bats.

Küsimusele, kui palju selline tasuta suhkur poodi rahvast juurde meelitas, vastas ta, et seda on raske hinnata, kuna eile mõjutas kõikide kaupluste külastatavust tormine ilm. «Samas, päeva teises pooles, kui tuul vaibus, oli rahvast kauplustes pisut rohkem ning paljud olid tulnud spetsiaalselt suhkru järele,» sõnas ta.

Kuna tagasiside klientidelt oli väga positiivne, siis ei saa Batsi sõnul välistada, et pood korraldab selliseid kampaaniaid ka tulevikus.

Prismast kinnitati, et sellist turundusvõtet nad kasutada ei kavatse. «Tasuta jagamise päeval on mõju kindlasti, iseasi kui palju nendest klientidest aga taolise aktsiooni tulemusena poe ka järgmine kord oma põhiostupaigaks valib,» tõdes Prisma pressiesindaja Kadri Lainas. Ta lisas, et  tasuta lõunaid ei ole olemas. «Reeglina maksab klient siiski kinni ka tasuta tooted, kuna selle võrra on kallimad teiste toodete hinnad,» rõhutas ta.

Prisma soovib panustada neile tugevustele, mis paneks inimesi iga päev nende kauplusi eelistama, mitte ainult tasuta toote jagamise aktsiooni ajal. «Meie sooviks on pakkuda igapäevaselt soodsaimat ostukorvi, laia kaubavalikut ja mugavat ning avarat ostukeskkonda,» rõhutas Lainas.

«Ühekordsed väga sügavad allahindlused või suisa kaupade tasuta jagamine avaldab mõju vaid teatud kliendisegmendile ja väga lühiajaliselt ja selliseid pakkumisi me Maximates teinud ei ole,» ütles Maxima pressiesindaja Erkki Erilaid. Ta lisas, et kliente tuleb kauplusesse meelitada ja hoida pideva soodsa hinnatasemega, sest «eestlaste tarbimisvõimel on endiselt väga selged piirid ehkki tarbijausaldus on juba pisut kasvanud».

Selveri pressiesindaja Annika Vilu sõnul on nende poekett aeg-ajalt kliente kingitustega üllatanud, aga tasuta kaubaga rahvast poodi meelitatud ei ole ning praegu pole ka sellist plaani.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles