Lugeja küsib: kas pluusi võib poodi tagasi viia, kui sellel kukuvad kõik nööbid ära?

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Poest ostetud pluusi tuli kohe parandama hakata. Illustratiivne foto.
Poest ostetud pluusi tuli kohe parandama hakata. Illustratiivne foto. Foto: Panther Media/Scanpix

«Ostsin 29 euro eest ühest kesklinna poest triiksärgi. Koju jõudes märkasin, et ükski nööp ei ole korralikult kinnitatud, sest niidid olid lahtised ja veidi sikutades kukkusid absoluutselt kõik nööbid eest. Kas mul on õigus pluus poodi tagasi viia ja raha tagasi saada?» uurib Tarbija24 lugeja.

Vastab tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski.

Tarbija peab pöörduma kauplusesse, kust toode osteti. Pöördumiseks tuleb teha kirjalik avaldus. Kauplusel on kohustus vastata 15 päeva jooksul. Kui vastust ei tule või ei ole vastust tarbijat rahuldav, on võimalus pöörduda tarbijakaitseameti poole. Kui kauplus saab toote ja avalduse, peab ta esimese kuue kuu jooksul oma kuludega tõendama, millest on tekkinud viga. Kui ilmneb, et tegemist on tootmisveaga, on kauplusel kohustus toode parandada. Kui seda ei ole võimalik teha, siis asendada uue (täpselt samasugune mudel, värv, suurus) ja kui ka see ei ole võimalik, siis on võimalus leping lõpetada ja raha tagasi saada.

Täpsemalt saab lugeda siit.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles