Täistunniekspressi bussiliine hakkab opereerima Lux Express

Liis Velsker
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lux Express.
Lux Express. Foto: Lux Express

Alates tänasest hakkab Läänemere regioonis tegutsev bussiettevõte Lux Express opereerima seni Sebe kaubamärgi all tegutsenud Eesti-siseseid Täistunniekspressi bussiliine.

Tallinnat Tartu, Narva ja Pärnuga ühendavad Täistunniekspressi liinid hakkavad reisijaid teenindama Lux Expressi kaubamärgi all. «Reisijatele on olulisim muudatus Täistunniekspresside liitumine meie püsikliendiprogrammi ja rahvusvahelise liinivõrguga,» lausus Lux Express Grupi juhatuse esimees Hannes Saarpuu.

Tallinna ja Tartu vahel on Täistunniekspressil igapäevaselt 14 väljumist igal täistunnil hommikul kella 7st kuni õhtul kella 20ni. Narva suunal tõuseb Lux Expressi seniste rahvusvaheliste liinidega kombineeritult väljumiste arv nädalapäevast sõltuvalt seniselt seitsmelt kuni kümneni, Pärnu suunal neljalt kuuele. Piletiostul lisandub võimalus minna bussile vaid dokumendi alusel, soetada pilet kuni kuu aega ette ning kasutada kliendiprogrammi Baltic Miles pakutavaid soodustusi.

Samuti on juba homsest võimalik osta Täistunniekspressi bussidest pileteid kaardimaksega.

«Sebe on Täistunniekspressi näol viinud Eesti-sisestel põhimarsruutidel teenuse kvaliteedi rahvusvahelisele tasemele ja seetõttu on igati loogiline samm need teenused ühe kaubamärgi alla ühendada,» põhjendas muutust Lux Expressi ja Sebe omanikfirma Mootor Grupi juhatuse esimees Hugo Osula.

Sebe juhatuse esimehe Kuldar Väärsi sõnul on reisijateveoga tegelevast ettevõttest viimaste aastatega arenenud grupp, mis tegutseb lisaks eelmainitule ka avaliku liiniveoga kahes Eesti maakonnas ja Tartu linnas ning omab märkimisväärset kompetentsi raske- ja kaitsetehnika hoolduse ja remondi vallas.

Sebe riigisiseseid kaugbussiliine opereerib edaspidi 100-protsendiline tütarettevõte Eesti Buss OÜ. «Eesti Bussi lähiaastate peamiseks väljakutseks on kujundada Eesti-sisene liinivõrk reisijale atraktiivseks ja võimalikult mugavaks, näiteks erinevate IT-lahendustega piletiostu lihtsustades ning busside saabumist ja väljumist kõigist peatustest reaalajas kuvades,» lausus Väärsi.

Mootor Grupi kontserni kuuluvate reisijateveoga tegelevate firmade 2013. aasta prognoositav käive on 37 miljonit eurot. Grupi ettevõtete teenindavate reisijate arv ulatub tänavu kommertsliinidel kokku ligikaudu kolme miljoni inimeseni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles