Inimesed pöördusid IKEA mööblit tarniva firma pärast politseisse

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rootsi mööblifirma IKEA kauplus
Rootsi mööblifirma IKEA kauplus Foto: AFP / Scanpix

Mitmed inimesed on endiselt hädas IKEA mööblit tarniva firmaga iExpress, mis ei ole kohale toonud lubatud tellimusi ega tagastanud ka raha. Kaebusi on saanud lisaks tarbijakaitseametile ka politsei.

Mitmed inimesed ootavad endiselt IKEA mööblit iExpressi vahendusel, kuid ettevõte kaupa kohale ei too ega tagasta ka raha. Summad ei ole väikesed – on neid, kes kurdavad, et on maksnud firmale pea 500 eurot.

Tarbijakaitseamet on ettevõtte lisanud musta nimekirja. «Tarbijakaitseametile teadaolevalt on hetkel müük peatatud ja ettevõte on lubanud, et maksab raha tagasi. Kas see ka tõepoolest selliselt läheb, ei oska hetkel kommenteerida,» nentis ameti avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski. «Meile teadaolevalt on probleemi põhjuseks IKEA ja ettevõtte vaheline kaubamärgivaidlus,» lisas Turetski.

Ehkki iExpress kinnitab, et ei ole ametlikult IKEAga kuidagi seotud, nimetatakse end ka IKEA Expressiks.

«Põhja prefektuuri majanduskuritegude talitus on saanud mõned avaldused selle ettevõtte suhtes. Kuna avalduste põhjal on tegemist klientide ja ettevõtte vaheliste tsiviilvaidlustega, ei ole nende avalduste täpsemaks uurimiseks kriminaalmenetlust alustatud. Küll oleme soovitanud avalduste esitajatel pöörduda tarbijakaitse poole,» rääkis politsei pressiesindaja Andres Sang.  

iExpressi esindaja Janek Veski kirjutas, et hetkel on ettevõttel käsil kohtuvaidlus ja sellega seoses on kontod blokeeritud. «Uusi tellimusi me juba pikemat aega vastu ei võta ja kaup pole liikunud juba kuu aega. Samas saavad kõik kliendid tagasimaksed, kuigi see on kahjuks võtnud ootamatult kaua aega,» lubas Veski lisades, et tõesti on pöördutud ka politsei poole, kuid Veski sõnul ei ole iExpress pahatahtlik ettevõte. «Oleme lihtsalt sattunud väga halba olukorda.»

Ettevõtte telefonidele vastatakse jälle alates järgmise nädala algusest, lubas Veski.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles