Pangaautomaati sisestatud raha ei jõudnud kontole

Merike Teder
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbanga sularahaautomaat.
Swedbanga sularahaautomaat. Foto: Elmo Riig / Sakala

Laupäeval ei jõudnud pangaautomaati pandud raha klientide kontole, panga kinnitusel oli põhjuseks aparaadi tehniline rike.

Saarte Hääle toimetusse pöördus naine, kes kurtis, et sisestas laupäeval Kuressaares Ajamajas asuvasse pangaautomaati 10 eurot. Tema arvele see raha aga ei jõudnud. Sama oli kurtnud tema ees automaati raha sisestanud vanem naine, kes pani masinasse tervelt 50 eurot, kirjutab Saarte Hääl.

Swedbanki Kuressaare kontori juhataja Liilia Mesila tunnistas, et sel laupäeval oli Swedbanki Kuressaare kontori sularaha sissemaksemasinal ajavahemikus kl 20 kuni 21 tehniline rike. Seetõttu ei läinud paari kliendi automaati pandud raha kohe pangakontole.

«Swedbanki Kuressaare kontor väga vabandab nende klientide ees,» ütles Mesila. Tema kinnitusel kanti esmaspäeva pärastlõunaks kõikidel klientidel, kes olid teinud avalduse, puuduv summa kliendi kontole. Ühel kliendil vajalik avaldus puudus ja selle kliendiga võttis pank ise ühendust.

Kui ükskõik millises pangakontoris peaks midagi sellist juhtuma, on kliendil alati võimalus helistada pangakaardi tagaküljel kirjas olevale klienditoe numbrile. Klienditugi võtab kliendi käest suulise avalduse ja pärast masinas oleva raha ülelugemist kantakse raha kliendi kontole.

Juhataja sõnul on sularaha sissemaksemasin väga tundlik. Näiteks võivad automaadi rivist välja viia rahatähtede vahel olevad kleepsud, milliseid väljastab näiteks Maxima poekett. «Sellepärast ongi meil masina peal meeldetuletus, mis palub klientidel kontrollida, et koos rahatähtedega ei satuks masinasse kõrvalisi esemeid,» selgitas Mesila.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles