Tallinna Lastehaigla muutis kõnekeskuse töökorraldust

Toomas Randlo
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna lastehaigla
Tallinna lastehaigla Foto: Toomas Huik

Suvel Tallinna Lastehaigla klienditeeninduses toimunud ümberkorraldused, täpsemalt kaasaegse kõnekeskuse avamine on parandanud tunduvalt lapsevanemate ligipääsu arstiaegade registreerimisele ning teinud arstiabi kättesaadavamaks, teatas raepress.

Abilinnapea Merike Martinson kinnitas, et lastehaiglas läbiviidud muudatused on osutunud patsiendisõbralikuks ja parandanud laste arstiabi kättesaadavust.

«Lisandunud on ka valikuvõimalus, sest nüüd  pakub kõnekeskuse töötaja välja eriarstiaega kas Kesklinna Lastepolikliinikus või Tallinna Lastehaiglas Mustmäel,» ütles Tallinna Lastehaigla nõukogu tööd juhtiv abilinnapea Merike Martinson. 

Töötajate jaoks tõid ümberkorraldused kaasa rotatsiooni - nii on erinevate registratuuride 12 töötajat kõnekeskuse telefonivalves graafiku alusel. 

Klienditeeninduse juhataja ja ümberkorralduste kavandaja Mari Aua ütles, et ootejärjekorras olevad kliendid võivad nüüdsest saada kindlustunde, et nad «liinile pääsevad» – tuleb vaid varuda kannatust.
Keskmiselt võtab iga registratuuritöötaja päeva jooksul vastu 160 kõnet, päeva jooksul tehakse kõnekeskusesse umbes 507 ja kuu jooksul 10 600 kõnet.

Kõige pingsam aeg kõnekeskuse ja registratuuri jaoks on endiselt  iga kuu 1. kuupäev, kui avatakse uued vastuvõtuajad defitsiitsete erialade arstidele ja  mitte kõik helistajad ei mahu päeva esimeses pooles kõneootejärjekorda (korraga võtab ootejärjekord vastu üheksa inimest). Siis vastab  kõnedele suurendatud koosseisus olev kõnekeskuse meeskond ning  sellistel päevadel ulatub ühe töötaja vastatud kõnede hulk umbes 190ni.

«Kindlal kuupäeval avame numbrid just patsiendi heaolu silmas pidades,» ütles Mari Aua. «Suvalistel aegadel numbrite avamine looks olukorra, kus patsient peab numbrit soovides helistama igaks juhuks iga päev. Õnneks on meil selliseid kriitilisi erialasid vähe, üldjuhul jätkub numbreid terveks kuuks. Olukorda on leevendanud ka võimalus valida kahe polikliiniku vahel, lapsevanem saab valida arstiaega asukoha või järjekorra pikkuse järgi.»

Eriti  rõhutab Aua, et järjekordade lühemaks muutmisele saavad kaasa aidata inimesed ise: kaaspatsientidest hoolivad vanemad peaksid vähemalt üks tööpäev ette teatama vastuvõtuajast loobumisest kas meiliaadressil  loobu@lastehaigla.ee või registratuuri telefonil 697 7200.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles