Eesti Post lahendab uue süsteemi abil segadust pakkidega

Liis Velsker
, Tarbija 24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Post24 pakiautomaadi kasutamine.
Post24 pakiautomaadi kasutamine. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Eelika Liping saatis novembris Post24 automaadiga paki teele Tallinnasse, kohale jõudis see aga Kuressaarde. Eesti Post loodab, et tänu uuele süsteemile tulevikus samalaadseid vigu enam ei juhtu.

18. novembril pani Eelika Liping Eesti Posti teenuse Post24 kaudu teele oma paki. «Kasutasin nende teenust, kuna nende kodulehel on lubadus pakk kohale toimetada järgmiseks päevaks, kas või saartele,» ütles Liping, kelle pakk oli adresseeritud Tallinnasse. Naine oli enda sõnul arvestanud võimaliku paaripäevase viivitusega.

«Tänaseks pole paki asukoht kellelegi teada. Kuna saadetis oli tähtis teisele osapoolele tähtpäeva puhul, siis on see suur pettumus,» tõdes Liping. Kui tuli kaebusi, et tellija pole oma saadetist kätte saanud, hakkas ta asja uurima. Jälgimiskoodi abil oli näha, et ta pani paki teele ning see võeti ka samal õhtul edasi toimetamisele. Edasised andmed puudusid.

«Nüüdseks olen pöördunud teenindajate poole mitmeid kordi erineval moel – helistanud, kontoris käinud, lisaks kirjutanud Post24-le mitmeid kirju erinevatele aadressidele. Iga kord lubab teenindaja paki staatust uurida ning tagasi helistada või kirjutada, kuid mitte ainsatki kõne pole minuni jõudnud,» märkis Liping. Naine lisas, et tema saadetud paki peal olid kõik andmed korrektselt märgitud, lisaks oli pakendile kleebitud automaadist väljastatud kleeps.

Eesti Posti sõnul on nüüdseks pakk üles leitud. Algselt Tallinna liikuma pidanud pakk jõudis hoopis Kuressaarde.

Uus skaneerimisega süsteem

«Kuigi ta oli ise oma käega pannud küll korrektsed aadressiandmed, siis oli ta sahtlist võtnud eelmise kliendi kleepsu ja pannud selle paki peale. Sellepärast läks pakk esialgu valesse kohta,» selgitas tekkinud olukorda Eesti Post väliskommunikatsioonijuht Kadri Tonka.

Tonka kinnitas, et pakk on nüüdseks üles leitud. «See on natuke kurb, et klient pani oma paki teele 18. novembril, sest alates 20. novembrist, mis on kaks päeva hiljem, on meil kasutusel uus teenuserakendus, mis edaspidi peaks seesuguseid õnnetusi vältima,» teatas ta.

Uus süsteem tähendab Tonka selgitusel seda, et kui oled paki Post24 iseteeninduses ära vormistanud, siis palub automaat sul pakki koos kleebisega lisaks uuesti skaneerida aadressikaardi võtmisele tuleb see ka uuesti skaneerida. Nii selgub kohe, kas kleebisel on õige või vale aadress.

«Kuna juhtumeid, kus inimesed on kogemata võtnud vale kleebise või pole jõudnud enda oma ära oodata, on varemgi olnud, siis tegime lisaarenduse, et seda vältida. Seetõttu ma tahaks loota, et taolisi juhtumeid edaspidi enam ei esine,» lausus Tonka.

«Meie klienditeeninduskeskus on üritanud kliendiga kaks päeva ühendust saada, et leppida kokku, mis pakist edasi saab, aga praeguseks hetkeks ei ole me temaga ühendust saanud,» ütles Tonka ja lisas, et ettevõte üritab kliendiga edasi ühendust saada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles