Rimi ostuöö vihastas kliendid välja

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi pood.
Rimi pood. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Mitmed kliendid on pahased ja pettunud möödunud laupäeval toimunud Rimi ostuöö kampaanias, kus lubati paljudele tööstuskaupadele kuni 40-protsendilist allahindlust. Klientide väitel ei kehtinud allahindlus peaaegu mitte millelegi ning nüüd nõutakse ettevõttelt selgitust.

Tarbija24 lugeja kirjutas, et Rimi ostuöö tekitas pettumust ja paljud kliendid said kurjaks. «Rimi ostuöö kampaania, kus reklaamiti «Kogu tööstuskaup -40%» on tõsine jama. Nimelt selgus, et näiteks deodorandid, mähkmed, hambapastad, dušigeelid jms ei olegi tööstuskaup (Kas tõesti toidukaup?). Kas antud juhil ei oleks olnud kohustuslik koostada nimekiri toodetest/tootegruppidest, mis allahindluse alla kuuluvad? Tööstuskaup on ikka väga üldine mõiste,» leidis lugeja.

Mitmed pahased kliendid on oma arvamust avaldanud ka Rimi Facebooki lehel. Näiteks valmistas ostuöö suure pettumuse Tanelile, kes kirjutab nõnda: «Ostsin kingapaelu, millest ei saanud 40% alla, sest need kuulusid galanteriikauba hulka ning «need ei ole Rimi kaup», ja küüneviili, millest sai see-eest alla, kuigi asus šampoonide kõrval ning kassas sai sellest «hügieenitarvik». Kus siin loogika on?! Näiteks tehnikakaubad ei ole ka ju «Rimi kaup». Paljud inimesed olid oma kaubad poodi või kassadesse maha jätnud ja hulk töötajaid tegeles nende riiulisse tagasipanekuga,» kirjutas mees, kes ootab, et pood klientide käest avalikult vabandust paluks.

Teine klient nimetas ostuööd klientide täielikuks petmiseks. «Enamus tööstuskaupu (nagu reklaamis oli) hinnaalanduse alla ei läinud. Seega osta polnud odavalt praktiliselt midagi. Miks ei võiks inimestele kohe teada anda, mis on odavad (kaubad - toim) ning mis mitte.»

Ligi 12 000 toodet

Ostuöö kampaania toimus tänavu Rimides esimest korda. Rimi pressiesindaja Katrin Bats nentis, et ostuöö reklaamisõnumis olid välja toodud kategooriad, millele allahindlus kehtis, ning kauplustes olid allahindlusega tootegrupid ka vastavate siltidega selgelt märgistatud.

Samas tunnistas ta, et kampaania sõnumit oleks saanud ehk kajastada veelgi detailsemalt. «Meil on väga kahju, et osa kliente on pidanud pettuma. Võtame kindlasti antud tähelepaneku arvesse ning oleme valmis klientidele täiendavaid selgitusi jagama,» ütles Bats.

Ta selgitas, et ostuöö reklaamsõnumis välja toodud kategooriateks olid kõik mänguasjad, jõulukaunistused, riided, elektroonika, lisaks olid allahinnatud ka kõik raamatud ja nõud. Veidi väiksem, 35%-line allahindlus oli ka kogu dekoratiivkosmeetikale.

«Paljud kliendid pöördusid Rimi poole juba varem ning uurisid mõne konkreetse toote kohta, kas sellele allahindlus kehtib,» lausus Bats. «Kokkuvõtvalt, allahindlusega oli ostuööl müügil ligi 12 000 toodet, mis on tavakampaaniate pakkumiste kogust arvesse võttes märkimisväärne hulk,» nentis ta.

Batsi selgitusel liigitatakse jaekaubanduses tooteid järgmiselt: toidukaup, tööstuskaup ning esmatarbekaup. «Antud juhul on klient eeldanud, et tööstuskauba hulka kuuluvad ka esmatarbekaubad. Sellised on näiteks kodukeemia, kogu kosmeetika, mähkmed ja WC-paber,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles