Serveerimislaud on taas moes

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teekann-äratuskell on taas populaarne.
Teekann-äratuskell on taas populaarne. Foto: Fragment John Lewise veebilehest

Kuuekümnendatel aastatel kodudesse jõudnud serveerimislaud ja Teasmade (äratuskell/teekeetja) on briti kodudes taas väga populaarsed.

Briti kodukaupade müüja John Lewise sõnul on Teasmade'ide müük kasvanud 20 protsenti võrreldes eelmise aastaga, serveerimiskärude tootjate kinnitusel on nõudlus nende järele suurenenud kolmandiku võrra, kirjutab Telegraph. Taas on popiks saamas sifoonpudel, elektrilised tekid ja noad.

Teasmade, mis ühendab endas nii äratuskella, tee- ja keedukannu, oli paljudes briti peredes kuuekümnendatel- seitsmekümnendatel, kui neid müüdi 300 000 tükki aastas. 1980ndatel läksid need moest. Kõige tuntuma Teasmade'i brändi Goblini võttis üle firma Swan, mis andis tootele moodsama väljanägemise. John Lewise esindaja sõnul on uus mudel vaiksem ning see müüb väga hästi. «Klassikaline Teasmade on läinud hästi kaubaks, sest see on üsna veider, peaaegu koomiline toode,» rääkis Will Jones John Lewise firmast.

Serveerimislaudu tootva firma müügijuhi Suzane Hothersalli sõnul võiks kokandussaade «Come Dine With Me» jõulude eel kergitada nende toote müüki 30 kuni 40 protsenti. «Tänu teleprogrammidele «Come With Me» inimesed märkavad, kui oluline on see, kuidas toitu serveeritakse,» lisas ta.

Sifoonpudeleid tegeva SodaStreami juhi Fiona Hope'i sõnul soovivad inimesed brände, mis meenutab nende lapsepõlve, aga samas vastavad ka tänapäevastele nõudmistele. «Paljudel oli Soda Streami aparaat kodus lapsepõlves ja soovivad sama kogemust pakkuda ka oma lastele,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles