Elisa: tasulise e-arve tõttu on lepingu lõpetanud 43 klienti

Piret Lakson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa eksitas kliente.
Elisa eksitas kliente. Foto: Toomas Huik

Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski ütles Tarbija24-le, et detsembris lõpetas nendega lepingu 43 klienti, kes tõid põhjuseks just e-arve tasuliseks muutumise.

«Valdavale enamusele meie klientidest pole selle tasu kehtestamine korda läinud, sest need kliendid, kes e-maili arve tasu ei soovinud maksta, valisid endale lihtsalt tasuta kanali - panga iseteeninduse keskkonna, Elisa iseteeninduse või arved.ee keskkonna, kuhu kliendile tuleb täpselt samasugune PDF arve kogu vajaliku teenusinfoga,» rääkis Raiski.

Facebooki grupiga «Kui e-arve läheb tasuliseks, loobun Elisa teenusest» on liitunud pea 600 inimest. Grupi looja Janar Siniväli lõpetas Elisaga lepingu 2. jaanuaril. Siniväli sõnul mainis ta esinduses samuti, et otsustas lepingu lõpetada just e-arve tõttu, kuid samas arvas ta, et lahkujaid on olnud ilmselt rohkem, kõik ei ole lihtsalt põhjust Elisale öelnud.

Tarbijakaitseameti pressiesindaja Kadri Paul kinnitas, et ametile on praeguseks seoses Elisa e-arvega laekunud kümmekond pöördumist.

Elisa teatas 2013. aasta detsembri alguses, et hakkab käesoleva aasta 2. jaanuarist klientidelt e-mailile saadetava e-arve eest küsima 0,6 eurot kuus, tuues põhjuseks täiendavad kulutused seoses Euroopa Liidus jõustunud ühtsete maksetingimustega (SEPA). Elisa otsus pahandas paljusid kliente ning sattus ka tarbijakaitseameti huviorbiiti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles