Millal aeguvad suurpoodide boonuspunktid?

Tiina Kaukvere
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Poodide kliendikaardid.
Poodide kliendikaardid. Foto: Elmo Riig / Sakala

Püsikliendikaartide omanikud on endale ajaga kogunenud tubli summa boonuspunkte, mis võivad teatud tähtaja möödudes täiesti kasututeks muutuda.

Näiteks koguti eelmisel aastal Partnerkaartidele umbes 4,2 miljoni euro väärtuses boonuspunkte, millest kulutati aasta jooksul ostude tasumisel ära umbes 3,2 miljoni väärtuses punkte. Ülejäänud punktid aeguvad 31. jaanuari seisuga.

Näiteks Maxima kaardile kogunenud raha pärast muretsema ei pea. «Mullu laekus meie püsiklientide Aitäh kaartidele ligi 4 miljonit eurot Maxima raha. Valdav enamus kasutati ka sellest aasta jooksul ära,» kinnitas Maxima kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid.

Maxima pole siiani Maxima raha maha kandnud ja esimest korda plaanitakse seda teha alles tuleval aastal 31. märtsil.

Nii Prisma kontole kogunevad boonuspunktid kui ka Rimi raha ei aegu ühtsel kuupäeval, vaid 12 kuud pärast seda, kui klient on hakanud punkte koguma.

«Oleme läbi erinevate kanalite teinud Rimi raha aegumise tähtaja oma klientidele hästi nähtavaks. Aeguma hakkavat rahasummat kuvatakse iga kord kliendi ostutšeki lõpus, samuti saab klient seda jälgida Rimi terminalis ning oma isiklikul Rimi veebikontol,» selgitas Rimi pressiesindaja Katrin Bats.

Enim on Batsi sõnul kasu aga sellest, kui teenindaja ütleb kliendile, et tema Rimi raha hakkab aeguma. Soovitus klienti teavitada ilmub teenindaja kassaekraanile automaatselt. «Meie kogemus näitab, et paljud kliendid on teenindajalt saadud info eest väga tänulikud ning kasutavad aeguma hakkava raha koheselt ära,» nentis Bats, kes saab seetõttu öelda, et aegunud Rimi raha osakaal suhteliselt väike. Paljud kliendid kasutasid Rimi raha pühade ajal.

«Detsember oli kuu, kui aegusid esimesed Prisma konto boonused. Et meelde tuletada boonuste aegumist, saatsime kõikidele klientidele detsembri alguses sellekohase meeldetuletuskirja,» kinnitas Prisma peremarketi turundusjuht Silver Säga.

Lisaks tehti novembrikuu lõpus üleriigiline reklaamikampaania üleskutsega kasutada ära Prisma konto boonused. «Selle kõige tulemusena aktiviseerus boonuste kasutamine ning jaanuari alguses aegus Prisma boonuseid üsna vähe. Aegunud boonuspunktid kustuvad ja neid hiljem kasutada enam võimalik ei ole,» lisas Säga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles