Naine leidis hernekonservist konna

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elutu konn hernekonservis.
Elutu konn hernekonservis. Foto: Lugejapilt

Moonika avastas Bonduelle'i hernekonservist endale ja lastele suureks üllatuseks väikese, umbes kolmesentimeetrise konna.

«Täitsa suur üllatus oli, me polegi varem kuskilt midagi sellist leidnud,» ütles Moonika, kes ostis hernekonservi möödunud nädalal Laagri Maksimarketist. «Eile tegime lahti, andsin lapsele teelusikatäie herneid ja pistsin mõne ka endale suhu. Hiljem lisasin veel salati sisse herneid ja järsku avastasin, et lusika peal on mingi väike must asjandus,» kirjeldas naine. «Raputasin herned maha ja lusika peale jäi pisike konn.»

Moonika üllatus oli küll suur, kuid laste silmad olevat läinud veelgi suuremaks. Siiski leidis perekond, et konn oli päris armas ja selliseid asju tuleb ikka ette. «Hea, et ta tükkidena ei olnud, see oleks ikka päris jube olnud,» leidis ta.

Moonika herneisu konnapoisi pärast ära ei kadunud, kuid tulevikus kavatseb ta herned ettevaatlikult välja valada, et selliseid üllatusi vältida.

«Saan ka tootjast aru, jälgitakse küll, aga ikka ju juhtub, paljudest toodetest on igasuguseid asju leitud,» oli Moonika positiivne.

Pilti on jagatud ka Bonduelle'i maaletooja Facebooki lehel. Postimehele vihje saatnud mees nentis, et nii suurel firmal peaksid olema väga ranged hügieenireeglid ja sellised eksimusi ei tohiks olla. «Tervisliku elu retseptid - nii vihjavad nad oma Facebooki lehel, kuid ei tundu eriti tervislik, kui just ei ole prantslane,» kirjutas lugeja.

Tootja kursis

Bonduelle'i toodete maaletooja, Jungent Estonia OÜ tootejuht Rando Keinast kinnitas, et informatsioon on saadetud tootjale ja asjaolusid täpsustatakse.

ETK turundusdirektor Andres Lember sõnas, et tema pole veel tootjalt sellekohast infot saanud, kas Maksimarketites ja mujal poodides peaks partiid kontrollima. «Kahetsusväärne olukord, kahjuks ei ole ostja kaupluse poole selle murega pöördunud. Postimehelt saadud info põhjal võtsime ise ühendust hankijaga. Ootame selgitusi ja lisainfot nii hankijalt kui ka tootjalt, et selle põhjal võtta vastu otsused edasise tegevuse kohta,» kommenteeris Lember.

Bonduelle'i Poola esindaja vabandab ebameeldiva üllatuse osaliseks saanud kliendi ja kõigi Bonduelle'i toodete tarbijate ees selle juhtumi pärast. «Tegu on esmakordse sellise intsidendiga meie tehase ajaloos ja me püüame teha kõik võimaliku, et selgitada välja, kuidas see aset leida võis. Tootmiskvaliteet on meie ettevõtte jaoks ülioluline ja me anname endast parima, et vältida taolisi juhtumeid tulevikus,» vahendas kommunikatsioonifirma tootja esindaja sõnu.

«Võtsime juba ühendust hernekonservi ostnud kliendiga, et selgitada välja täpne tooteseeria. Ühtlasi algatame põhjaliku uurimise meie Ungari tehases, et tuvastada puudujääk kvaliteediprotseduurides ning see kõrvaldada,» lisas tootja esindaja Poolas.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles