Mööblipood ei nõustunud praak-kaupa ümber vahetama

Tiina Kaukvere
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Köögimööbel. Illustratiivne foto.
Köögimööbel. Illustratiivne foto. Foto: Panther Media/Scanpix

Klient tellis ettevõttelt OÜ Vendi Mööbel pea poolteist aastat tagasi köögimööbli, mis osutus katkiseks. Praakmööbli väljavahetamist ootas  ta aga pikalt. Vendi Mööbel teatas tänavu juulis, et probleemid on lahendatud ja kliendiga on saadud kokkuleppele.

Tellimusleping ettevõttega OÜ Vendi Mööbel sai sõlmitud 2012. aasta juunis, mil telliti köögimööbel hinnaga 2696 eurot, seisab tarbijakaebuste komisjoni otsuses.

2012. aasta septembris hakati mööblit paigaldama ning selgus, et see ei vasta kliendi ootustele. Uksed ei vastanud tellitule, sokli värvitoon erines uste omast. Nii viis klient uksed kauplejale tagasi ja esitas kirjaliku pretensiooni.

Mullu jaanuaris sai ta uksed tagasi, kuid defektid olid alles. Samuti olid kriimustatud uste käepidemed.

Kaupleja andis tarbijale garantiikirja, mille kohaselt tuli valmistada uued uksed nädala jooksul. Seda kohustust aga ei täidetud.

Nii tuli esitada avaldus tarbijakaitseametile, milles nõudis klient uute uste valmistamist, uste ja sokli värvimist ühesuguse tooniga, uksehingede ja käepidemete komplekteerimist ning uste ja sokli kohaletoimetamist ja paigaldamist.

Amet tegi OÜ-le Vendi Mööbel ettepaneku tarnida puuduvad 15 ust, komplekteerida puuduvad uksehinged ja käepidemed 22. novembriks 2013. Seda ettevõte ei teinud.

OÜ Vendi Mööbel kirjutas ametile, et mööbel telliti paigalduseta ning klient vaatas mööbli enne kojuviimist üle. Kauplejas tekitab küsitavusi seega asjaolu, kes uksedefektide tekkimises süüdi oli.

Sama kinnitas ettevõte ka Tarbija24le - ostja oli enne mööbli ära viimist uurinud põhjalikult kõiki detaile. Kõik oli korras olnud.

Tarbijakaebuste komisjon leidis, et kliendi kaebus on põhjendatud ja kuulub rahuldamisele. Kui komisjoni otsusega ei nõustuta ja seda ei täideta, võivad vaidlevad pooled sama vaidluse läbivaatamiseks pöörduda maakohtusse.

Vendi Mööbel teatas tänavu juulis, et probleemid on lahendatud ja klientidega on saadud kokkuleppele. Seetõttu ei ole ettevõte enam mustas nimekirjas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles