Elron maksis paarikümnele reisijale hüvitist

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elroni rongid.
Elroni rongid. Foto: Peeter Langovits / Postimees

Elron on paarikümnele inimesele tagastanud sõidupileti raha, kuna rong on hilinenud rohkem kui pool tundi.

«Piletiraha on inimestele hüvitatud rongi hilinemise või käigust ära jäämise puhul. Kui rong hilineb rohkem kui 30 minutit Elronist tekkinud asjaoludel või rohkem kui 60 minutit, siis on õigus kliendil piletiraha tagasi saada. Kõikidele reisijatele, kes on vastava taotluse esitanud, oleme piletiraha tagastanud,» ütles ASi Eesti Liinirongid infospetsialist Raili Maarja Mänd.

Näiteks üks väljumine oli 3. jaanuaril toimunud Tartu-Tallinn reis (väljumine 17.26), mis hilines umbes tund aega seoses Tabiveres toimunud liiklusõnnetuse tõttu.

Raha tagastamiseks on Männi selgitusel vaja esitada e-maili või posti teel avaldus, kus tuuakse välja täpsustavad asjaolud (reisi toimumise aeg, hilinemise ulatus jne) ning edastada ostetud pileti koopia.

«Seejärel võetakse avaldus menetlemiseks ja enamasti paari päeva jooksul raha tagastatakse kliendi poolt määratletud arvele või tema sõidukaardile. Hüvitamine puudutab vaid ühe korra pileteid,» märkis Mänd.

Elron ei täpsustanud, kui suure summa eest piletiraha on tagastatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles