Kahe lapse ema ei pääsenud lastehaiglas liinile

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna lastehaigla polikliiniku registratuur.
Tallinna lastehaigla polikliiniku registratuur. Foto: Andres Teiss/ Postimees

Tallinnast väljas elav kahe väikelapse ema püüdis perearsti soovituse järgi registreerida lastehaiglas nahaarstile aega – pärast tundide viisi tulutult ootamist ta loobus. Haigla vabandab südamest ebameeldiva olukorra pärast.

Tarbija24 poole pöördus lapsevanem, kes sai perearstilt soovituse minna lapsega nahaarsti juurde. Naine võttis eile telefoni ja valis Tallinna lastehaigla registratuuri numbri ja seejärel veel teisi numbreid. «Nii helistasin ma eile 4 tundi erinevatel numbritel, kuid liinile ei õnnestunud kordagi pääseda,» teatas ta.

Ema üritas liinile pääseda kella 17ni õhtul. Täna hommikul proovis ta taas, kuid edutult. Infonumbrilt soovitati tal veel proovida või kohale minna. «Me elame digiajastul. Teistes polikliinikutes saab registreerida vastuvõtule arvuti kaudu digitaalselt. Mul ei ole autot ja elan linnast väljas. Kas ma tõesti pean hakkama kahe väikese lapsega bussiga polikliinikusse sõitma, et saada ühendust registratuuriga. Arsti juurde sellest hoolimata vist enne paari kuud ei pääse,» lisas naine.

Tallinna lastehaigla klienditeeninduse juhataja Mari Aua tõdes, et kahjuks on nii eile kui ka täna lastehaigla kõnekeskuse telefonidele saabuvate kõnede hulk olnud väga suur ning hoolimata suurendatud koosseisus töötavast meeskonnast ei suudetud järjekorda kahandada.

«Antud juhul sattus ema helistama nn tipp-perioodil, kui oli suur tung silmaarstide, opereerivate LOR-arstide ja kardioloogide numbritel,» selgitas Aua. Ta märkis, et seesugune olukord ei ole igapäevane ning praeguseks, teisipäeva pärastlõunaks, on see normaliseerunud.

«Kuna meil nahaarstide numbritega suuri probleeme ei ole, järjekord ulatub märtsi keskpaigani, siis võib lapsevanem südamerahus helistada meile ka teisel ajal,» märkis Aua.

Lastehaigla pani helistajatele südamele, et kuna kõik vanad registratuurinumbrid on suunatud tegelikult ühele numbrile (697 7200), siis mitmele numbrile helistada ei ole mingit mõtet. Liinile saades (s.t kui palutakse oodata ja hakkab mängima muusika) palub haigla kannatust – kõnele vastatakse kindlasti.

Lastehaigla vabandas südamest ebameeldiva olukorra pärast ning jääb ema kõnet ootama.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles