Lugeja küsib: kas firma võib nõuda miinimumarve tasumist?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Poekassa.
Poekassa. Foto: Avo Meeks / Valgamaalane

«Kas kauplus/teenusepakkuja võib kehtestada miinimumarve? Tellisin koopiaid ning arve tuli 75 senti, kuid ettevõte on sätestanud miinimumarve üks euro ja seepärast küsitakse ka minult 25 senti rohkem,» kurdab lugeja.

Vastab tarbijakaitseameti pressiesindaja Hanna Turetski.

Ettevõttel on õigus kehtestada piiranguid, kuid sellisel juhul peab olema info tarbijale selgelt ja arusaadavalt  esitatud enne ostu sooritamist/tellimuse esitamist. Tarbijal on aga võimalus otsustada, kas pakutud tingimused on sobilikud ning mittesobimise korral ka loobuda selle teenuse pakkuja juures teenuse tellimisest.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles