Tarbijakaitse ei alusta spordiklubi suhtes menetlust

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto pole looga seotud.
Foto pole looga seotud. Foto: Panther Media / Scanpix

Tarbijakaitseamet ei kavatse alustada päevapealt uksed sulgenud Tulbi spordiklubi suhtes menetlust, kuna klubi lubab uuesti avatuna pikendada kõikide klientide kuukaarte kinni oldud aja ulatuses.

29. jaanuaril jäid Tulbi spordiklubi kliendid pika ninaga, sest ei pääsenud enam ootamatult trenni – maja oli avarii tõttu suletud. Klubi Facebooki lehel liikus palju spekulatsioone, miks asutus ootamatult kinni pandi. Ennast Tulbi spordiklubi uueks juhatajaks nimetav Kadri spekulatsioone ei kommenteerinud.

Tema sõnul toimus klubis jaanuarikuu viimastel päevadel veeavarii, mis nüüdseks on kõrvaldatud ja klubi tegevus jätkub tavapärases rütmis. Spordiklubi vabandas eile Facebooki kaudu klientide ees ja teatas, et kõik pääsevad taas treeningutele.

Tarbijakaitseamet sai MTÜ Spordimuusalt, kes Tubli spordiklubina teenust osutab, suulise vestluse käigus teada, et kõigi liikmete klubikaarte pikendatakse 10 päeva võrra ja klubi on valmis sõlmima kompromisse. «Juhul, kui äriühing leiab tarbijatega kompromissi, ei näe ma vajadust spordiklubi suhtes menetluse algatamiseks,» märkis tarbijakaitseameti tarbijapoliitika ja avalike suhete osakonna juhataja Hanna Turetski.

«Küll aga peaksid kõik tarbijad pöörduma ise MTÜ Spordimuusa ehk teenuse osutaja poole,» selgitas Turetski ja lisas, et juhul, kui kompromissi ei saavutata, on tarbijatel õigus pöörduda ameti poole. Praeguse seisuga ei ole spordiklubi tõttu ükski klient tarbijakaitseameti poole pöördunud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles