Kliendid said soodushinnaga kaupa ostes petta

Liis Velsker
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi.
Rimi. Foto: Peeter Langovits

Rimi Mammutipäevade sooduskampaania tekitas segadust klientides, kes ei saanud aru, milliseid tooteid kaks ühe hinnaga põhimõttel pakutakse.

Mait kirjutas Tarbija24-le, et Rimi Mammutipäevade kataloogis lk 7 on toodud välja loetelu neljast tomatikonservist ning nende juures on märk 1=2 ehk võta kaks, maksa ühe eest. «Võtsingi kaks, aga erinevad konservid ning kassas soodustust ei antud. Ma ei loe kuskilt välja, et pean võtma just ühesugused tomatikonservid,» pahandas Mait.

Sama probleem oli Maidu sõnul ka kõrvallehel, kus reklaamiti, et kõik Kalevi sajagrammised šokolaaditahvlid saab osta kaks ühe hinnaga. «Ostsin kolm Annekese šokolaadi ja pidin tasuma kõigi eest. Selgitati, et teade on üleval selle kohta. Riiuli küljes rippus jah kaks sildikest A4. Ühel oli, et ei kehti sõbrapäeva toodetele, mida ka mõistan. Teisel oli aga kribukirjas nimekiri, millised šokolaadid kuuluvad kampaaniasse, millised mitte,» jagas Rimi Facebooki lehel teine klient oma kogemust.

Rimi kommunikatsioonijuht Katrin Bats tõdes, et kui pakkumises oli kokku nelja erinevat sorti tomatikonserve, siis ühele neist ei toiminud tehnilise rikke tõttu pakkumine koos teistega. Ainult sama konservi valides sai kaks toodet ühe hinnaga. Samas, ülejäänud kolme puhul kombineerimine töötas. «Info selle eksimuse kohta on jõudnud juba meieni ning tänaseks on rike parandatud ning kliendid saavad valida kõigi nelja tomatikonservi vahel,» kinnitas Bats.

Ta tunnistas, et ekslikult sai märgitud kliendilehte ka Kalevi šokolaadide pakkumine, kus oleks pidanud olema kirjas, et pakkumine kehtib kõikide Kalevi klassikalise sarja ja Eepose sarja 100-grammistele šokolaadidele. «Eksimust märkasime juba kampaania alguses ning sellekohane teave sai ka kauplustesse infolehtede näol lisatud,» sõnas Bats.

«Meil on väga kahju eksimuste pärast! Vabandame klientide ees ning proovime edaspidi olla tähelepanelikumad,» lisas Bats.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles