Elisa klient: maksan telefoni eest, mida ei saa kasutada!

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa.
Elisa. Foto: Toomas Huik / Postimees

Elisa klient Eli ostis septembri alguses telefoni Huawei Ascend Y 300, mis lakkas juba paari kuu pärast töötamast. Elisalt asemele saadud sama mudeliga pole sugugi paremini läinud.

Esimest korda oli telefon garantiiremondis 14. november - 28. november. Telefonitootja tunnistas selle tehase praagiks ning Eli sai tootjalt uue Huawei Ascend Y 300. «Seegi ei töötanud korralikult ja oli hoolduses 18. detsembrist 16. jaanuarini. Uuesti viisin selle garantiisse 17. jaanuaril ning kätte sain 6. veebruaril,» rääkis Eli.

Ta esitas jaanuaris Elisale pretensiooni, mis olevat ära kaotatud. 8. veebruaril kirjutas ta uue pretensiooni, mida ei rahuldatud. Ta soovis, et see mudel ostetaks tagasi ning järelmaks tühistataks ja sisse makstud raha tagastataks, et ta saaks osta teise firma mudeli.

13. veebruaril kirjutas ta uuesti pretensiooni, millele nüüd vastust ootab. Eli ei ole rahul sellega, et ei ole saanud poole aasta jooksul mobiiltelefoni peaaegu kasutadagi. «Kui ma helistan, siis mind kuuldakse, kuid mina ei kuule midagi,» kirjeldas ta peamist probleemi telefoniga.

Eli peab olema pidevalt ühenduses lastega, kellel on terviseprobleemid. «Kui mu telefon aga nii tihti hoolduses käib ja Elisa midagi ette ei võta, siis pole see lihtsalt võimalik,» tõdes ta.

Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski ütles, et uuele seadmele tehti esimese hoolduse käigus profülaktiline tarkvarauuendus ja teise hoolduse käigus remont.

«Hetkel on kliendi mobiiltelefon hoolduses ning mobiiltelefoni tootjapoolne reegel on, et kui tegemist on tehasepraagiga või kui seadmel tuvastatakse kahel korral samasugune tehniline, mitte tarkvaraline rike, siis vahetatakse mobiiltelefon välja või tagastatakse kliendile raha,»  selgitas Raiski.

Ta lisas, et hooldusekspertiisi lõppedes saavad nad juba täpsemalt öelda, mis on tootjapoolne otsus ning mis saab kliendi seadmest edasi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles