Tele2 klient sai vastu näppe

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2 pood.
Tele2 pood. Foto: Tele2

Juhuslikult vanu arveid uurima asunud Tele2 klient avastas, et oli iPadi eest maksnud 130 eurot peale, kuna ettevõte ei teatanud õigel ajal maksetähtaja möödumisest.

«Arvasin, et ostsin Tele2st järelmaksuga iPadi, kuid tagantjärele pabereid uurides selgus, et tegu ei olegi toote järelmaksuga, vaid internetiteenuse kasutamiskohustusega kaheks aastaks. Ehk siis kasuta kaks aastat teatud hinnaga internetiteenust ja saad iPadi tasuta,» kirjeldas klient.

«Kaks aastat oli justkui täis saanud, aga telefoniarved tulid endiselt kalli teenuse reaga. Oletasin, et ju siis ei ole veel n-ö järelmaksu aeg läbi,» lisas ta.

Ühel päeval puhtjuhuslikult arveid uurima asunud, avastas ta, et on tasunud järelmaksu ligi neli kuud rohkem kui kaks aastat.

Ta hoiatab teisi kliente, nentides, et sellise «järelmaksu» puhul ei teata Tele2 kahe aasta möödumisest. «Kui sa ise ei reageeri, maksad oma «järelmaksusummat» rõõmsalt edasi, sest lepingu järgi ei tasu sa järelmaksu, vaid kasutad internetiteenust. Lisaks on arvel suurelt kirjutatud teenusperioodi kuupäevad, mitte üldkohustuslik periood,» rääkis klient.

Kogu skeemi võlu peitub tema sõnul selles, et kliendile jäetakse mulje, nagu tegu oleks järelmaksuga, mis kahe aasta möödudes läbi saab. «Kui sa endale ise meeldetuletust kirja ei pane, võidki teadmatusest päris korralikke summasid peale maksta. Olen enam kui kindel, et see ongi tahtlikult tarbijale üles seatud lõks,» möönis klient.

Tele2: edaspidi teavitame paremini

«Tasusin oma iPadile rohkem kui 130 eurot mitte millegi eest peale. Kokkuvōttes saan vist süüdistada ainult iseennast ning Tele2-e andekale/kavalale skeemiautorile tuleb käsi plaksutada.»

Tele2 pressiesindaja Hans Saarvelti sõnul on kliendi jutus iva sees ja nad arvestavad sellega. «Varasemalt oleme sarnasel juhul teinud ka kompromissi nii, et kõik jäävad rahule,» ütles Saarvelt. «Igatahes plaanime edaspidi paremini teavitada, võtsime selleks paar nädalat tagasi tööle ka eraldi inimese,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles