Tarbijakaitse alustas kurikuulsa spordiklubi suhtes menetlust

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
10. veebruar taasavatud spordiklubi sulges uksed uuesti 12. veebruaril.
10. veebruar taasavatud spordiklubi sulges uksed uuesti 12. veebruaril. Foto: SCANPIX

Tarbijakaitseamet alustas 12. veebruaril teistkordselt uksed sulgenud Tulbi spordiklubi suhtes menetlust.

Tarbijakaitseameti avalike suhete juhi Hanna Turetski sõnul ootab amet hetkel ettevõtja selgitust. Tarbijakaitse poole on seoses spordiklubi sulgemisega pöördunud kaks inimest.

Veel 11. veebruaril teatas tarbijakaitse, et ei alusta menetlust, kuna klubi lubas uuesti avatuna pikendada kõikide klientide kuukaarte kinni oldud aja ulatuses.

28. jaanuaril teatas Tallinnas asuv Tulbi spordiklubi oma Facebooki lehel: «Tulbi spordiklubis on avarii. Tänased rühmatreeningud jäävad ära. Edaspidine info kajastub kodulehel ja Facebookis.»

Spordiklubi kinnitas Facebookis, et kõiki kuukaarte pikendatakse suletud aja ulatuses.

Tükk aega ei vastanud spordiklubi enam ühelegi küsimusele, kuni teatas 10. veebruaril, et nad on taas avatud ning kõik senised kaardid pikenevad kümme päeva.

Ent juba 12. veebruaril teatas spordiklubi Facebookis teistkordselt, et nad on suletud. Postituse alla kogunes palju pahaseid kommentaare, näiteks ei mõista üks klient, miks klubi sellest personaalselt teada ei andnud. Mitmed kliendid läksid kohale, teadmata, et vahepeal on klubi jõudnud taas uksed sulgeda.

«Päevaks lahti, inimesed ostavad kuukaardid ära ja jälle kinni? Hea äriplaan,» kommenteeris teine klient.

Teadmatuses kliendid soovivad teada, kas see jääbki nii. Kahjuks ei vasta Tulbi spordiklubi Tarbija24 kõnedele ja kirjadele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles