Lugeja küsib: miks Statoil nõuab kojamehe kilekotti panemist?

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Autopesula harjad võivad kojameest rikkuda.
Autopesula harjad võivad kojameest rikkuda. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

«Miks tuleb Statoili autopesulat kasutades tagaklaasi kojamees kilekotti panna? Letist antakse selleks spetsiaalne kotike kaasa. Mida see kaitsema peaks?» küsib lugeja.

Vastab Statoili pressiesindaja Jaanus Pauts.

Statoili autopesulates anname kõikidele klientidele, kelle autol on tagumine kojamees, kaasa kilekoti, mis tuleb tõmmata tagumise kojamehe peale.

Nimelt oleme tänaseks kõikidesse Statoili autopesulatesse (üle Eesti on neid 25) paigaldanud uued pesuseadmed, mille harjased on pikemad ja pehmemad ning tagavad ka parema pesutulemuse. See võimaldab meil kõikides pesulates pakkuda näiteks poleerimispesu. Teisalt võivad needsamad pikemad harjased lihtsamini jääda ka kojamehe konstruktsiooni vahele ja pesu käigus kojameest kahjustada. Seda eelkõige tagumiste kojameeste puhul, mis võrreldes esimeste kojameestega ulatuvad auto kerest rohkem eemale.

Seetõttu tulekski enne pesu tagumisele kojamehele panna peale spetsiaalne kilekott, mis takistab harjaste kinnijäämist kojamehe konstruktsiooni vahele. Klienditeenindajad annavad selle kliendile tasuta kaasa.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles