Pood kinkis kliendile lohutuseks tordi

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Madly pöördus selle pildiga ka tarbijakaitseameti poole, ehkki tarbijakaitse nende küsimustega ei tegele.
Madly pöördus selle pildiga ka tarbijakaitseameti poole, ehkki tarbijakaitse nende küsimustega ei tegele. Foto: Erakogu.

Madly väitel leidis ta Maximast pisipojale ostetud koogist väikese metalljupi, mis oleks võinud tema sõnul lapsele tõsiseid terviseprobleeme tekitada. Maxima tagastas naisele ostusumma ning lisaks andis ka tordi.

Madli ostis koogi 22. veebruaril Tartu Sõbra keskusest. «Sel metalljupil olid teravad nurgad ning kui mu kaheaastane poeg oleks selle alla neelanud, oleks ta saanud tõsiseid vigastusi. Seda sai ka neile öeldud,» rääkis Madly, kes sai Maximalt kompensatsiooniks tordi tema enda valikul.

Maxima kommunikatsioonijuht Erkki Erilaid tõdes, et antud olukorras on sisuliselt võimatu hinnata, kas ja kuidas võõrkeha toote sisse sattus.

«Kuna kvaliteediküsimused on meie jaoks kõrgeima prioriteediga, tegime pärast kliendi pöördumist erakorralise kvaliteedikontrolli, sh kontrollisime valmistoidu pakendamise protsessi vastavust kvaliteedinõuetele,» selgitas Erilaid. «Kontroll ebakõlasid ei tuvastanud.»

Ehkki Maximal on võimatu juhtumi kõiki detaile täpselt hinnata, soovisid nad kliendile kogetud ebamugavustunde kompenseerida ja lisaks ostusumma hüvitamisele anti kauplusejuhataja otsusel talle ka tort.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles