Nördinud klient süüdistab poetöötajat «ründamises»

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Väidetavalt «ründas» poemüüja ostjat kaubakäruga.
Väidetavalt «ründas» poemüüja ostjat kaubakäruga. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Maxima poodi külastanud naine oli hinge põhjani solvunud, kui poetöötaja teda käruga rammis ning seejärel tema üle naeris. Poeketi kinnitusel suhtuvad nad sellistesse pöördumistesse tõsiselt.

«Kaupluses tekkis situatsioon meesteenindajaga, kes korduvalt ja jõuga oma kaubakäruga mind piimaletist eemale tõukas,» kirjutas Tallinnas Mustamäe teel asuvat Maxima poodi külastanud Tiiu. «Meesterahvas, kes loopis hapukoorepakke riiulivahesse, lihtsalt vaikides sõitis jõuga kaubakäru käepidemega mulle tugevalt selga, millele ma muidugi hirmuga reageerisin,» kirjeldas naine olukorda. Naise sõnul mees «jõllitas mees talle ükskõikselt otsa» ning olevat ka koos teise teenindajaga tema üle «irvitanud».

«Kas teenindajatele ei peaks mitte selgitama nende olemust teenindajana, kas kauba väljapanija võib ostjaid füüsiliselt käruga «rünnata», kust võtab kaubapaigutaja õiguse ostjat teise töötajaga kritiseerida klientide kuuldes,» küsis nördinud naine.

Ta lisas, et antud poe klienditeenindus on allapoole igasugust head tava. «Minu kogemuse hulka kuulub ka koristaja (koristuskitlis), kes on just saali põrandat pesemast tulnud, ning samade kätega soojaletist lihatooteid müüma asunud,» tõi ta näite. Naise sõnul ei oota ega looda ta antud kaubandusketi töötajatelt ammu mõistmist, kuid sellist käitumist peab ta siiski lubamatuks, eriti meesteenindaja poolt naisostja puhul.

Maxima pressiesindaja Erkki Erilaiu sõnul pood  vabandab ebameeldiva ostukogemuse saanud inimese ees. «Tutvustasime kirjeldatud situatsiooni ka kaupluse juhatajale ning palusime töötajatele koosolekul üle rõhutada korrektse klienditeeninduse olulisust,» rääkis Erilaid. Ta lisas, et kahjuks on antud kirjelduse põhjalt raske ammendavalt hinnata kõiki asjaolusid, kuid kindlasti on poe eesmärk vältida kõiki selliseid olukordi, kus kliendi ostukogemus ei ole positiivne. «Suhtume sellealastesse pretensioonidesse alati täie tõsidusega,» rõhutas ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles