Lugeja küsib: miks Elion jättis meid päevadeks interneti ja telepildita?

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elion
Elion Foto: Raigo Pajula

«Mitu Elioni klienti jäid Sakus laupäeval televisiooni ja internetita. Alles esmaspäeva hommikul avastati, et mingi asi on jaamas maha põlenud. Inimeste muredele vastati, et nädalavahetusel ei tööta keegi ehk siis murekõnede tagamaid ei uuritud. Miks nii juhtus?» küsis Postimehe lugeja.

Vastab Elioni avalike suhete juht Marek Unt.

Tegu oli seitset klienti puudutanud rikkega, mis kõrvaldati esmaspäeval enne lõunat. Ühenduste taastamine oli kooskõlas kliendilubadusega, mille kohaselt rikke kõrvaldamise tähtajaks oli esmaspäeva õhtu.

Lahenduse otsimise käigus suhtles ajakirjaniku poole pöördunud klient mitme Elioni klienditeenindajaga, kes olemasoleva info põhjal teda aidata püüdsid. Kuna probleemi algpõhjust ei olnud kõne käigus võimalik täpselt välja selgitada ja üldist riket Elioni võrgus ei tuvastatud, pakuti kliendile kohe ka Elioni tehniku visiiti töönädala algul. Tehnik saabus Elioni jaama esmaspäeva hommikul ning probleem sai lahenduse ennelõunal. Ühtlasi helistas Elioni klienditeenindaja tehniku visiidi järgselt kliendile, et kontrollida teenuse olukorda, ja vabandas põhjustatud ebamugavuste pärast.

Meie klienditeenindus annab iga kliendiga tegeledes oma parima ning kuna klient antud juhul teenindusega rahule ei jäänud, võtame seda väga tõsiselt ja vaatame üle, mida on juhtunust õppida.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles