Lugeja küsib: miks on Eesti Post kontorite telefoninumbrid salastanud?

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Posti postkontor.
Eesti Posti postkontor. Foto: Marko Saarm / Sakala

«Miks on Eesti Post salastanud oma kontorite telefoninumbrid? Tarvis oli Viljandi kontorit, kusagilt internetist leidsin vaid Männimäe kontori numbri, kust vastati, et Eesti Posti numbrid on salastatud ja teavet saab vaid infotelefoni 1661 vahendusel. Eesti Posti kodulehelt ei leia samuti numbrit ning 1661 on eritariifne. Kõne alguses tariifi suurust ei mainita, samuti tuleb jube pikka aega selle infoliini otsas istuda, kuni keegi vastab - see kõik maksab, ooteaeg põhjendamatult veel. Miks peab kõik läbi 1661 tasulise liini käima, kui jamad on tingitud paljugi kohalikest oludest ja kliendi lähikonna postkontorist saab paremini teavet?» uurib Tarbija24 lugeja.

Vastab Eesti Posti kommunikatsioonijuht Kadri Tonka.

Eesti Posti teenuste kasutamisel tekkivate küsimuste puhul on abiks Eesti Posti klienditeeninduskeskus numbril 661 6616 ja lühinumbril 1661 või meiliaadressil info@post.ee. 

Lühinumbrile 1661 helistamisel rakendub kõnesideoperaatori poolt kehtestatud eritariif. Täpsemat infot rakenduva eritariifi kohta leiab teenusepakkujate kodulehtedelt. Eesti Post kõne eest lisatasu ei rakenda ega ka ise selle eest mingit raha ei saa.

Võtsime kasutusele ühtse infonumbri kõigile päringutele vastamiseks seetõttu, et postkontoris on klienditeenindaja esimene ja peamine eesmärk pakkuda kvaliteetset letiteenindust, mitte olla valmis vastama telefonitsi saabuvatele küsimustele. 

Klienditeeninduskeskuses töötavad professionaalsed töötajad, kes oskavad kiiresti vastata erinevatele Eesti Postile esitatud küsimustele. Kui küsimus on kohalikku laadi, saab telefoniteenindaja võtta ühendust postkontori töötajaga ning vastust vajadusel täpsustada. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles