USAs kasvatavad populaarsust kodused karastusjoogiautomaadid

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coca-Cola automaat.
Coca-Cola automaat. Foto: SCANPIX

Ameerikas suurenes mullu üle-eelmise aastaga võrreldes koduste karastusjoogiautomaatide müük 30 protsenti.

Firma The NPD Group leidis, et samal perioodil rohkem kui kahekordistus ka masinatega seotud toodete nagu siirupite ja pudelite müük, kirjutab Business Insider.

«Koduste joogiautomaatide tootekategooria on jätkuvalt ahvatlev tarbijatele, kes otsivad mugavaid võimalusi, kuidas teha enda maitsele sobivaid karastusjooke võimalikult taskukohaselt ja keskkonnasäästlikult,» kommenteeris NPD tegevjuht Debra Mednick.

Masinatega seotud toodete hüppeline kasv müügis on tõestus sellest, et tarbijad jätkavad automaatide kasutamist ka pärast nende ostmist. Näiteks siirupite müük tõusis 83 protsenti.

Kõige populaarsem automaat on Ameerikas SodaStream, mille hind jääb vahemikku 57–144 eurot.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles