Tele2 avas interaktiivse klienditeeninduse

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tele2 kaotas aprillis enim numbreid.
Tele2 kaotas aprillis enim numbreid. Foto: Toomas Huik

Tele2 avas suhtluskeskkonnas Facebook klienditeeninduse, kus spetsiaalselt koolitatud töötajad vastavad tööpäeviti küsimustele tunni jooksul.

Tele2 Eesti klienditeenindusdirektori Sirli Seliovi sõnul suhtlevad inimesed ettevõtetega Facebookis järjest enam ja virtuaalne klienditeenindus on uus trend nii Eestis kui mujal maailmas. «Kui inimesed on seal, siis peavad ka ettevõtted järgi tulema. Vastasime ka seni Facebookis klientide päringutele, kuid nüüd saime valmis mugavama ja kiirema rakenduse ning koolitasime oma töötajad sotsiaalmeedia tavade kohaselt vastama,» ütles Seliov.

«Praegu tuleb päevas paarkümmend päringut ja klient saab tööajal vastuse tunni jooksul,» lisas Seliov. Tele2 Facebooki klienditeenindus on avatud tööpäeviti 10-19.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles