Mida silmas pidada kolmandate riikide e-poodidest tellimisel?

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kiiresti arenev e-kaubandus on toonud tööd kuurde ka Eesti Postile.
Kiiresti arenev e-kaubandus on toonud tööd kuurde ka Eesti Postile. Foto: Peeter Langovits / Postimees

Kuna Eesti Posti teatel on kasvanud jõuliselt e-poodidest ostmine ning eriti ostetakse kaupa just Hiina e-poodidest, aga ka Ameerikast, siis annab Eesti e-kaubanduse Liit mõned soovitused, mida ostmisel silmas pidada.

1. Välismaalt ostes tasub ostjal e-poe nime kindlasti veebist otsida. Välismaa praktika kohaselt ollakse piiri taga väga aktiivsed jagama positiivseid ja negatiivseid ostukogemusi. Kui tegemist on ikka järjepidevalt ebaausate kauplejatega, tuleb see kuskilt foorumist või kommentaaridest välja.

2. Maksta tasub krediitkaardi või PayPaliga seal, kus on ostud kindlustatud ja kus saab tehingut tühistada, kui teine pool kaupa ei saada. Tasub kursis olla oma maksevahendite tingimustega tagastuste puhul (näiteks PayPalil 2500 dollarit piir).

3. Soovitame kasutada tuntud transpordifirmasid, mille saadetised on kindlustatud ja mille kauba liikumist saab jälgida - kui müüja väidab, et pani kauba teele, siis saaks seda kontrollida.

Hea lugeja, jaga oma kogemusi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles