Osta.ee peibutab uue rakendusega mobiilipõlvkonda

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Osta.ee uus sihtgrupp on noored.
Osta.ee uus sihtgrupp on noored. Foto: osta.ee

Ostu-müügikeskkond Osta.ee on märtsist kasutatav ka mobiilirakenduse abiga, sellega soovitakse suurendada mobiilsete külastuste arvu 120 000ni kuus.

«Tahame suurendada oma nüüdisaegsete kasutajate hulka, kes kasutavad mobiilseid lahendusi – nutitelefoni ja tahvelarvutit,» rääkis Osta.ee juht Toomas R. Raist. Ettevõte soovib mobiilirakendusega kasvatada selliste külastajate arvu märtsi lõpuks vähemalt 120 000ni kuus. Märtsi keskel oli selliste kasutajate  arv 100 000 kandis. «Mobiilseks minek on seotud vajadusega teha olulised funktsioonid kättesaadavaks mobiilsel seadmel ükskõik kus ja mitte ainult arvuti taga. Enamiku meie kasutajate vanus on vahemikus 22-32 aastat,» selgitas Raist.

Osta.ee oli mobiiliga kasutatav ka varem, kuid uue rakendusega kiireneb esemete ost-müük märgatavalt. Mobiiliga saab teha foto müüdavast tootest ja selle kohe ka müüki panna.

Rakendus annab teavitustega teada olulistest sündmustest oksjonil, näiteks kui keegi on teinud kõrgema pakkumise, saab sellele kohe ka oma pakkumisega vastata.

Toomas R. Raist ütleb, et mobiilsete kasutajate tehinguhind on keskmiselt 10-15 protsenti kõrgem kui arvutikasutajatel.

Mobiilirakenduse aitas välja töötada Opus Online. Mobiiliäpp on tasuta alla laaditav App Stores ja Play Stores.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles