Tarbijakaitseamet aitas jogurtisõbrad hädast välja

Piret Lakson
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Activia kampaania.
Activia kampaania. Foto: activia.ee

Activia jaanuarikuises kampaanias osalenud kliendid pidid seitsme Activia Morning jogurtitopsi kaane eest saama MyFitnessi spordiklubi VIP-kaardi. Osa kliente ei saanud aga korraldajaga ühendust, kui aeg oli küps kingituste kätteandmiseks.

Mõned tarbimismängus osalejad pöördusid viimases hädas tarbijakaitseameti poole. Ameti sekkumusel lubasid kampaania korraldajad rahuldada kõigi kampaanias osalenute pretensioonid.

«Inimesed kogusid jogurti kaasi, aga ei saanud MyFitnessi kaarti. Probleemi tekkimisel pöördusid tarbijad kampaania korraldaja Promoexpertsi poole, kuid ei saanud korraldajaga ühendust,» selgitas tarbijakaitseameti avalike suhete spetsialist Kadri Paul.

Tänase seisuga on seoses ebaõnnestunud kampaaniaga ametile kaebuse esitanud seitse inimest.

«Kahjuks läks nii, et kampaania osades faasides ei olnud meil käepärast piisavalt vautšereid, et neid kaante vastu vahetada,» ütles Activia brändijuht Gunta Jurca Tarbija24-le. «Kuna mõned kliendid ei olnud rahul viivitusega auhindade kättesaamisel, pöördusidki nad tarbijakaitseameti poole.»

Tarbijakaitseametile on võimalik pretensioone esitada 28. märtsini.

Jurca aga kinnitas, et tänaseks on kõikidele tarbijatele auhinnad üle antud. «Vabandame siiralt segadusega pärast. Konstruktiivne koostöö tarbijakaitseametiga ja meie enda tagasisidemehhanismid tagavad selle, et oleme teinud toimunust vajalikud järeldused. Täname kõiki oma fänne ja tarbijaid kannatlikkuse eest.»

«Kindlasti on praegu ennatlik väita, nagu oleksid kõik inimesed MyFitnessi VIP-kaardi kätte saanud,» sõnas aga Paul. Tarbijakaitseametile teadaolevalt on need tarbijad, kes esitasid ametile kaebuse, praeguseks auhinnad kätte saanud, kuid puudub info selle kohta, kas ka need tarbijad, kes pöördusid otse kampaania korraldaja Promoexpertsi poole, on oma pääsme kätte saanud.

See, kas kõik pretensiooni esitanud on pääsmed kätte saanud, selgub järgmisel nädalal.

VIP-kinkekaardid kehtivad 30. aprillini. Jurca sõnul pikendati kinkekaardi kehtivusaega neil, kes said oma vautšerid kätte hiljem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles