R-kiosk: meie uus kohv võib tunduda liigagi kange

Tiina Kaukvere
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
R-kioski kohvitops.
R-kioski kohvitops. Foto: Tarbija24

R-kiosk teatas, et pakub alates selle aasta märtsist klientidele uut kohvi, mille kvaliteeti parandati barista Paap Pihelgase abil.

Uue kohvi väljatöötamise ajendiks oli Hinto hinnangul asjaolu, et musta kohvi kvaliteet Eesti jaekaubanduses on kehvapoolne. «Musta kohvi kesine kvaliteet on peamine põhjus, miks inimesed eelistavad rohkem erinevaid piimaga variante,» sõnas R-kioski turundus- ja ostujuht Evelyn Hinto.

Tema sõnul on kõige tavalisem viga see, et doseeritakse oa ja vee suhtele valed kogused.

See tähendab, et kliendile soovitakse pakkuda suurt kogust, näiteks 300ml, kuid samal ajal ei doseerita õiget kogust kohviuba ning jook jääb lurriks ja mõruks, kuna kohv on jahvatatud liiga peeneks,» kinnitas Hinto.

R-kioski uue kohvi valmistamisel kasutatakse Caffè Milano Crema Organic kohviuba, mis on 100 protsenti arabica.

«Võib-olla mõne inimese jaoks on meie uus must kohv täna isegi liiga kange, kuid me õpetasime spetsiaalselt oma klienditeenindajaid, kes soovitavad, kuidas vajadusel vett juurde panna, et kohvi kvaliteet ei kannataks,» selgitas Hinto. Tema sõnul on teenindajatel oluline roll, sest masinat tuleb puhastada ja hooldada.

«Võin kinnitada, et seadistaja peab olema täielik kohvifanaatik ja suutma järjepidevat tööd teha, sest ühe masina seadistamiseks kulub aega kaks kuni kolm tundi, et saavutada õige maitse,» täpsustas Hinto.

Mullu oli R-kioskis kohvi ostjaid ligi üks miljon. Tänavu soovib ettevõte seoses uue kohvi turuletulekuga kasvatada kohviklientide arvu üle 1,5 miljoni.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles