Marina Lohk: Seanett ehk põrsas kotis

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Urmas Nemvalts

Sead on viimase aasta jooksul enneolematult palju tähelepanu pälvinud. Kõigepealt saime tuttavaks seagripiga, mis külvas paanikat rohkemgi, kui põhjust olnuks. Nüüd serveerib toiduliit meile uhketel plakatitel seapraadi, kuulutades, et see polegi tervisele nii halb, kui me kipume arvama.

Viking Line’iga Soome vahet sõitvaid mobiilikasutajaid varitseb aga üüratu kõnehinnaga satelliitvõrk nimega Seanet, mis inglise keeles loomulikult merele viitab, eestlastele aga taas roosad põrsad silme ette manab. Ja sugugi mitte asjata.

Aprillikuust pakutav teenus ongi tõeline põrsas kotis, sest selle kõnehinnad on tegelikult palju suuremad, kui Viking Line’i laeval ja kodulehel märgitud.

Kuigi laevafirma juht tunnistas eile eksimust ning lubas vea kiiremas korras parandada, jääb arusaamatuks, kuidas saab suur ettevõte edastada niivõrd väära hinnainfot. Kelle käest peaksime küsima kinnitust, kui hakkame kahtlema kõiges, mis kuskil kirjas?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles